Porsche 911 перетворили на екстремальний позашляховик і випустять лімітованою серією

Porsche 911, Porsche 911 'Special Experimental Project', кросовер Porsche 911, позашляховик Porsche 911
Фото: Porsche | Porsche 911 підготували до серйозного бездоріжжя

Porsche 911 отримав спеціальні осі і великі позашляхові шини, а його кліренс зріс до 350 мм. Незабаром з'явиться серійна версія моделі.

Porsche показали екстремальний 911 'Special Experimental Project'. Культовий спорткар перетворили на справжній позашляховик. Подробиці авто розкрили на офіційному сайті німецької марки.

Porsche 911, Porsche 911 'Special Experimental Project', кросовер Porsche 911, позашляховик Porsche 911 Fullscreen
Кліренс спорткара виріс до 350 мм
Фото: Porsche

За основу позашляховика взяли стандартні купе Porsche 911 Carrera 4S. Їх оснастили спеціальними портальними осями, як у Mercedes G-Class 4X4 – це дозволило збільшити кліренс до 350 мм та встановити величезні шини із ґрунтозачепами.

Крім того, спорткарам розширили крила та скосили знизу бампери для збільшення кутів в'їзду та з'їзду. Днище отримало захист, а на даху з'явився багажник.

Porsche 911, Porsche 911 'Special Experimental Project', кросовер Porsche 911, позашляховик Porsche 911 Fullscreen
На даху з'явився багажник
Фото: Porsche

У салоні Porsche 911 'Special Experimental Project' встановили спортивні сидіння з каркасом із карбону. Також встановлені карбоновий каркас та п'ятиточкові ремені безпеки.

Важливо
Для суворих умов: презентовано найекстремальніші позашляховики Toyota (фото)
Для суворих умов: презентовано найекстремальніші позашляховики Toyota (фото)

Двигун залишився без змін – купе оснащено 450-сильною турбошісткою об'ємом 3,0 л. А ось повний привід доповнили знижувальною передачею та блокуванням диференціалів.

Porsche 911, Porsche 911 'Special Experimental Project', кросовер Porsche 911, позашляховик Porsche 911 Fullscreen
Прототипи Porsche піднялися на висоту 6007 м над рівнем моря.
Фото: Porsche

Усього випустили два Porsche 911 'Special Experimental Project'. Автомобілі тестують у Чилі на схилах найвищого у світі вулкана Охос-дель-Саладо. У ході випробувань прототипи здійнялися на висоту 6007 метрів над рівнем моря. Одним із авто керував відомий гонщик Ромен Дюма.

Це вже не перший проект від Porsche. У 80-х такі позашляхові 911 навіть вигравали ралі "Париж-Дакар". А сучасні концепт-кари є провісниками серійної моделі — вона з'явиться вже найближчим часом.

Раніше Фокус розповідав, що Porsche готують надшвидкісний 1000-сильний електрокар.

Також ми писали, що глушник Porsche 911 перетворили на дорогу аудіосистему.