Новий формат класики: Mazda відродила культовий роторний спорткар 90-х (фото)
Купе Mazda Iconic SP — сучасна версія знаменитої моделі RX-7. Спорткар схожий на знаменитого предка за дизайном і навіть отримав роторно-поршневий двигун.
На виставці Japan Mobility Show у Токіо представлено нову Mazda Iconic SP. Це прототип недорогого спортивного купе з незвичайною гібридною установкою R-EV. Про спорткар розповіли на офіційному сайті Mazda.
Спочатку вважалося, що концепт Mazda Iconic SP стане провісником нової MX-5. На це натякав елегантний дизайн авто з довгим капотом, плавними формами кузова та захованими фарами, як у Mazda MX-5 першого покоління.
Однак під час презентації з'ясувалося, що автомобіль значно більший за MX-5 — сягає 4181 мм завдовжки, 2103 мм завширшки й 1148 мм заввишки. Та й важить він майже на 200 кг більше — 1450 кг.
Своїм витонченим силуетом і розмірами Iconic SP більше нагадує купе Mazda RX-7 90-х років. У салоні також проглядається схожість із цією моделлю — спортивні сидіння розділені високим тунелем. Спорткар отримав віртуальний щиток приладів і великий тачскрин, а замість дзеркал заднього виду встановлено камери.
Спорткар Mazda Iconic SP навіть оснащений роторно-поршневим двигуном Ванкеля, як і RX-7, однак він відіграє допоміжну роль — слугує генератором і виробляє електрику для моторів. Схожу силову установку отримав нещодавно кросовер Mazda MX-30. У Iconic SP сумарна віддача становить 370 к. с., а ще можна живити різні електроприлади.
Нова Mazda Iconic SP — не єдина сучасна варіація на тему моделі минулого на Japan Mobility Show. Там же показали й нове купе Honda Prelude.
Також Фокус розповідав про новий преміальний кросовер Mazda CX-70.