Запас ходу сучасних електромобілів перевірили взимку: результати здивували

електромобілі взимку, запас ходу електромобілів
У Норвегії взимку випробували два десятки електромобілів

Зимовий тест у Норвегії пройшли 23 електромобілі різних класів. У деяких моделей запас ходу в мороз впав майже на третину.

Не секрет, що взимку запас ходу електромобілів істотно менший, ніж влітку. У морозній Норвегії вирішили випробувати два десятки сучасних електрокарів у реальних умовах і дізнатися їхню дальність пробігу на одній зарядці. Про це повідомляє сайт Carscoops.

Загалом у тесті взяли участь 23 електрокари різних класів і цінових категорій. Експерти випробували седани, хетчбеки, кросовери і навіть пікапи.

HiPhi Z, електромобілі взимку, запас ходу електромобілів Fullscreen
Найкращий результат показав китайський HiPhi Z

Випробування провели наприкінці січня, коли температура повітря становила від -2 до -10 градусів. У середньому запас ходу електромобілів знизився на 15%.

Важливо
Популярний електромобіль Volkswagen збираються зняти з виробництва: названо причину
Популярний електромобіль Volkswagen збираються зняти з виробництва: названо причину

Найкращий результат несподівано показав китайський електрокар HiPhi Z — він проїхав 522 км, що лише на 5,9% менше паспортного запасу ходу в 555 км. Особливість моделі — система контролю температури батареї, що використовує обігрівач і паливний насос.

Volkswagen ID.7, електромобілі взимку, запас ходу електромобілів Fullscreen
Запас ходу Volkswagen ID.7 взимку знизився майже на третину

Найгірше себе проявили кросовер Toyota bZ4X і седан Volkswagen ID.7 — їхня дальність пробігу в мороз знизилася майже на третину.

Модель Паспортний запас ходу, км Запас ходу взимку, км Різниця
HiPhi Z 555 522  –5,9% (33км)
BMW i5 505 443,6 –12,2% (61,4 км)
Lotus Eletre 530 464,6 –12,3% (65,4 км)
Kia EV9 505 441,9 –12,5% (63,1 км)
XPeng G9 520 451,8 –13,1% (68,2 км)
NIO EL6 529 456 –13,8% (73 км)
NIO ET5 Touring 560 481,4 –14% (78,6 км)
Mercedes EQE 350 4MATIC 491 399 –18,7% (92 км)
Audi Q8 e-tron Sportback 515 411,4 –20,1% (103,6 км)
BYD Dolphin 427 339,2 –20,6% (87,8 км)
Ford F-150 Lightning 429 337,5 –21,3% (91,5 км)
MG4 Trophy ER 520 399,6 –23,2% (120,4 км)
Hyundai IONIQ 6 614 467,8 –23,8% (146,2 км)
Hyundai Kona EV 454 341,3 –24,8% (112,7 км)
Nissan Ariya 4WD 498 369,4 –25,8% (128,6 км)
Peugeot e-308 409 297 –27,4% (112 км)
Jeep Avenger 395 286 –27,6% (109 км)
Opel Astra ST 413 296 –28,3% (117 км)
Tesla Model 3 629 441 –29,9% (188 км)
Polestar 2 LR 614 430 –30% (184 км)
Volvo C40 572 395 –30,9% (177 км)
Toyota bZ4X 460 313,5 –31,8% (146,5 км)
Volkswagen ID.7 608 414 –31,9% (194 км)

До слова, нещодавно реальний запас ходу електромобілів у теплу погоду заміряли в Італії.

Також Фокус розповідав про недорогий електрокросовер BYD за $14 000.