Підтримайте нас

МИ В СОЦМЕРЕЖАХ:

Яким міг бути культовий BMW 5 Series E39: незвичні ранні ескізи моделі (фото)

BMW 5 E39, BMW 5 Series E39, BMW 5 Series
Дизайн BMW 5 Series E39 міг бути зовсім іншим | Фото: BMW

Ранні проєкти BMW 5 Series E39 суттєво відрізнялися від фінальної версії автомобіля. У BMW вирішили розсекретити невідомі ескізи моделі.

Зображення опублікували на сторінці BMW Classic в Instagram.

BMW 5 Series, BMW 5 Series E39
Дизайн седана розробляв Дзьодзі Наґасіма
Фото: BMW

Ці ескізи створив у 1989 році стиліст Дзьодзі Наґасіма, який розробив і фінальний дизайн BMW 5 Series E39. У кінці 80-х розробка моделі тільки починалася і її бачення та концепція ще не були остаточно сформовані.

bmw nazca c2
Концепти BMW Nazca вплинули на ранній дизайн 5 Series
Фото: BMW

Дзьодзі Наґасіма спочатку запропонував футуристичні проєкти BMW 5 Series у стилістиці концептів BMW Nazca. Автомобілі вирізняються обтічним дизайном із аркоподібним дахом та вираженим "носом". У них вузькі фари та невелика решітка радіатора. Ззаду седан нагадує Honda NSX, хоча японський суперкар на той час ще не представили.

Важливо
Їх випустили лише 27: в Україні засвітився дуже рідкісний заряджений BMW 90-х (фото)
Їх випустили лише 27: в Україні засвітився дуже рідкісний заряджений BMW 90-х (фото)

Утім, все ж таки, у BMW обрали стриманіший дизайн "п’ятірки", який із часом став класикою. Остаточно зовнішність BMW 5 Series E39 затвердили в 1992 році, а ранні дизайн-пропозиції упродовж понад трьох десятиліть залишалися секретом.

Відео дня
BMW M5 2001, BMW 5 Series E39, BMW 5 Series
Дизайн BMW 5 Series E39 став класикою
Фото: carscoops.com

Нагадаємо, що седан та універсал BMW 5 Series E39 виробляли з 1995 по 2004 рік і всього зібрали майже півтора мільйона авто. Модель вважається останньою класичною "п’ятіркою". Особливо цінується її топова 400-сильна версія BMW M5.

До речі, нещодавно в Києві засвітився рідкісний 500-сильний BMW M5 E60.

Також Фокус розповідав про найдорожчий BMW.