Здешевить електромобілі: General Motors представили інноваційну марганцеву батарею (фото)

марганцева батарея, General Motors, Літій-марганцева батарея, Марганцеві батареї
Фото: General Motors | General Motors планують використовувати марганцеві батареї з 2028 року

Концерн General Motors презентував першу у світі марганцеву батарею для електрокарів. Вона недорога і дозволяє легко добитися запасу ходу в 640 км навіть на важких електропікапах.

Related video

Про нові акумуляторні батареї розповіли на сайті General Motors.

Літій-марганцева батарея LMR розробляється спільно з LG із 2015 року. Саме на підприємстві південнокорейської компанії її серійно виготовлятимуть із 2028 року. General Motors планують встановлювати нові марганцеві акумулятори на електричні пікапи, а також великі кросовери і позашляховики.

Chevrolet Silverado EV, Chevrolet Silverado Fullscreen
General Motors використовуватиме марганцеві батареї на електричних пікапах та позашляховиках
Фото: General Motors

У General Motors зазначають, що нові акумулятори типу LMR зможуть без проблем забезпечити запас ходу 640 км для електропікапів при суттєво нижчій собівартості.

Літій-марганцева батарея має більше марганцю на катоді (його частка – 60-70%) та менше дорогих металів нікелю та кобальту. Це дозволяє суттєво здешевити її, адже марганець є значно більш розповсюдженим і недорогим. Очікується, що її ціна буде на рівні доступних літій-залізо-фосфатних батарей (LFP).

Важливо
Розвертається на місці: у Києві засвітився електричний "Гелендваген" за 8 мільйонів (фото)
Розвертається на місці: у Києві засвітився електричний "Гелендваген" за 8 мільйонів (фото)

Водночас, густина енергії тут на третину більша, аніж в LFP-батареї. Отже, за своїми характеристиками LMR можна порівняти зі значно дорожчими батареями типу NMC.

Марганцеві батареї намагалися створити і раніше, проте розробники зіткнулися з проблемою надто швидкої їх деградації. У General Motors стверджують, що цей виклик вдалося побороти.

Ще однією інновацією акумуляторів LMR є призматичні комірки. Їх легше інтегрувати в блоки, що дозволяє раціональніше використовувати простір усередині батареї та також знижує її собівартість.

Раніше General Motors анонсували новий Chevrolet Captiva, який стане електрокаром.

Також Фокус писав, що General Motors показали новий електромобіль Cadillac Escalade.