Підтримайте нас

МИ В СОЦМЕРЕЖАХ:

Збій в "Укрзалізниці": у компанії розповіли, коли повністю відновлять усі сервіси

Поїзд, Укрзалізниця, збій, кібератака, фото
Поїзд | Фото: Укрзалізниця

На повне відновлення IT-сервісів "Укрзалізниці" після масштабної кібератаки знадобиться ще щонайменше кілька тижнів.

Про це розповів глава компанії Олександр Перцовський виданню Forbes Ukraine. За його словами, пасажирські сервіси планують відновити до кінця цього тижня. Сервіси вантажних перевезень — до 10 квітня

Керівник УЗ наголосив, що внаслідок хакерської атаки ворог не міг отримати дані про військові перевезення, оскільки вони зберігаються в закритих системах, які "переважно мають аналоговий формат, а не цифровий".

Крім того, Олександр Перцовський зазначив, що з 2016 року компанія змогла відбити сотні кібератак, однак остання з них була найбільш спланованою і вимагала великих ресурсів. З атаками такого рівня УЗ раніше не стикалася.

Відео дня

Глава "Укрзалізниці" також розповів, що в "Київстарі" запропонували свою допомогу у відновленні. Зокрема, фахівці компанії поділилися своїм досвідом відновлення з бекапів і дали УЗ поради, які дали змогу "не наступити на граблі, на які наступив "Київстар".

Нагадаємо, 23 березня "Укрзалізниця" повідомила про збій в IT-системі компанії. У зв'язку з цим онлайн-продажі квитків деякий час були недоступними.

Уже 27 березня відновилася робота застосунку та сайту "Укрзалізниці", що зайняло 89 годин безперервної роботи фахівців. У компанії розповіли, що спочатку працюватиме лише базовий функціонал.