"Скарг немає": мовний омбудсмен розповів про перехід сфери послуг на українську мову
Тарас Кремінь похвалився, що сьогодні його обслуговували виключно українською.
Мовний омбудсмен Тарас Кремінь у день набуття чинності закону про українську мову розповів, що будь-яких порушень не зафіксовано, скарг про порушення закону поки немає.
Про це пише Telegram-канал PavlovskyNews.
Він запевнив, що в день переходу сфери обслуговування на українську мову не чекає будь-яких провокацій. При цьому, за його словами, припиняти варто не тільки мовні порушення, а й недотримання громадського порядку.
"Сонячний ранок, настрій досить оптимістичний ... Купив кави, їздив у метро. Обслуговування було виключно українською мовою", — зазначив мовний омбудсмен.
Співробітники його відомства також не виявили порушень.
Відзначимо, 16 січня 2021 року набула чинності стаття 30 Закону "Про забезпечення функціонування української мови як державної", згідно з якою вся сфера обслуговування в Україні повинна працювати виключно державною мовою. Зміни стосуються всіх представників сфери послуг, незалежно від форми власності.