"Скарг немає": мовний омбудсмен розповів про перехід сфери послуг на українську мову

Тарас Кремінь, штраф, скарга, українська мова, державна мова, мовний закон, закон про мову
Фото: PavlovskyNews | Тарас Кремінь

Тарас Кремінь похвалився, що сьогодні його обслуговували виключно українською.

Мовний омбудсмен Тарас Кремінь у день набуття чинності закону про українську мову розповів, що будь-яких порушень не зафіксовано, скарг про порушення закону поки немає.

Про це пише Telegram-канал PavlovskyNews.

Він запевнив, що в день переходу сфери обслуговування на українську мову не чекає будь-яких провокацій. При цьому, за його словами, припиняти варто не тільки мовні порушення, а й недотримання громадського порядку.

"Сонячний ранок, настрій досить оптимістичний ... Купив кави, їздив у метро. Обслуговування було виключно українською мовою", — зазначив мовний омбудсмен.

Співробітники його відомства також не виявили порушень.

Відзначимо, 16 січня 2021 року набула чинності стаття 30 Закону "Про забезпечення функціонування української мови як державної", згідно з якою вся сфера обслуговування в Україні повинна працювати виключно державною мовою. Зміни стосуються всіх представників сфери послуг, незалежно від форми власності.