Подоба Osprey: у Китаї створили "революційний" безпілотник Lanying R6000
Китайські конструктори стверджують, що вони створили найбільший у світі безпілотний літак, який за маси в 6 тонн здатний розвивати швидкість до 550 км на годину і долати відстань до 4 000 км.
Китай нещодавно представив новий 6-тонний безпілотний конвертоплан Lanying R6000, який здатний нести до 2 тонн корисного навантаження і розвивати швидкість до 547 км/год. Цей БПЛА було вперше показано широкому загалу після виходу з виробничого майданчика компанії United Aircraft, розташованого на південному сході КНР. Про це повідомляють китайські державні ЗМІ.
Цей БПЛА порівнюють із американським V-22 Osprey завдяки його можливостям вертикального зльоту і посадки (VTOL), що незвично для повітряних апаратів таких розмірів. Однак Lanying R6000 поступається американській моделі за вантажністю, яка у Osprey становить до 4 535 кг або приблизно 24 пасажири.
Попри це, китайський дрон демонструє значно вищі показники швидкості порівняно з традиційними безпілотниками та вертольотами.
Китайські розробники стверджують, що ці конвертоплани мають здатність звичайних вертольотів — вертикального зльоту і посадки, а також зависання в повітрі. Це досягається завдяки "інноваційній конфігурації похилого ротора".
Основні заявлені характеристики Lanying R6000:
- максимальне корисне навантаження — 2 тонни;
- максимальна швидкість — 547 км/год;
- маса платформи — 6 тонн;
- місткість — до 10 пасажирів, підтримка пілотованих і безпілотних операцій;
- максимальна дальність польоту — 4 000 км;
- крейсерська висота — 7,6 км;
Перспективи використання
Після завершення розробки та розгортання Lanying R6000 виконуватиме логістичні, пошуково-рятувальні, розвідувальні та моніторингові місії. Попри передові характеристики, відомо, що виробництво цієї платформи є технічно складним.
Проте очікується, що перший повністю розроблений прототип Lanying R6000 буде продемонстровано на авіасалоні в Чжухаї 2024 року.
ВажливоНагадаємо, після серії авіакатастроф за участю конвертопланів Osprey, американські ВМС відмовилися від польотів цих машин, повернувшись до застарілих літаків C-2 Greyhound.