Розділи
Матеріали

Представлений найекстремальніший Land Rover Defender для суворого бездоріжжя (фото)

Дорожній просвіт Land Rover Defender складає 270-370 мм

Land Rover Defender отримав позашляхову гуму, а його кліренс серйозно збільшили. Автомобіль оснащений 400-сильною турбошісткою.

У Land Rover Defender 2023 з'явився новий варіант підвищеної прохідності AT35. Позашляховик уже доступний для попереднього замовлення, хоча його ціна поки що не повідомляється. Подробиці авто розкрили на сайті ательє Arctic Trucks.

Defender отримав 20-дюймову позяшляхову гуму

Саме ця ісландська компанія й виконала тюнінг Land Rover Defender. Вона спеціалізується на доопрацюванні позашляховиків і пікапів та покращенні їхньої прохідності. Зокрема, раніше Arctic Trucks попрацювали над Mitsubishi Pajero Sport і Toyota Land Cruiser 300.

Автомобілі оснастили новими бризковиками й обробили кузов від корозії

Для бездоріжжя кліренс Land Rover Defender AT35 збільшили, і тепер він становить 260-360 мм залежно від вибраного режиму пневмопідвіски. Кут в'їзду зріс до 39,1°, а з'їзду — до 40,1°.

Крім того, з'явилися величезні позашляхові шини розміром 315/60 R20 — для їхньої установки знадобилися розширювачі арок. На додаток, замінені підкрилки та бризковики, а кузов отримав додаткову антикорозійну обробку.

Позашляховик оснащений 400-сильним турбомотором

Поки що новий Land Rover Defender від Arctic Trucks пропонують лише з 3,0-літровою бензиновою турбошісткою на 400 к.с. і 8-ступінчастою автоматичною КПП. Утім, незабаром можуть запропонувати й інші бензинові і дизельні версії.

Раніше Фокус повідомляв, що Mercedes G-Class отримав нестандартну зимову версію — "Гелендваген" поставили на гусениці.