Розділи
Матеріали

Інноваційно, але не практично: далекобійники розкритикували електровантажівку Tesla Semi

Фото: Tesla | Дальнобійники вважають, що нахилене лобове скло блікуватиме і збиратиме сніг

Водії вантажівок не в захваті від нової Tesla Semi. Їх не влаштовують компонування салону, неможливість відкрити вікна та відсутність спального місця.

Нова Tesla Semi — революційний вантажний автомобіль, проте він вражає далеко не всіх. Професійні далекобійники критикують електрокар. Приміром, про недоліки Semi розповів у Twitter польський блогер та водій вантажівки Томаш Оринський.

Оринський поставив під сумнів твердження інженерів Tesla, що одномісна кабіна Semi побудована навколо водія, і вважає її інноваційне компонування дуже непрактичним. Розташоване по центру крісло водія погіршує оглядовість, адже не дозволяє відчувати габарити широкого авто. Це особливо небезпечно на вузьких дорогах.

Дзеркала заднього виду винесені надто далеко
Фото: Tesla

До того ж далекобійнику доведеться частіше залишати своє місце. Річ у тому, що вікна Tesla Semi 2023 не відчиняються, а двері розміщені за сидінням. Тобто, щоб пред'явити документи або сплатити карткою рух трасою, необхідно виходити з авто. До того ж потрібно пройтися салоном, а це означає, що на підлозі збиратиметься більше бруду взимку або в дощ.

Нахилене лобове скло електромобіля сприяє гарній аеродинаміці, але напевно воно блікуватиме. А взимку на стоянці на ньому збиратиметься сніг і доведеться зчищати його довгою щіткою. Дзеркала заднього виду також незручно чистити, адже вони далеко винесені, а вікна знову-таки не відчиняються.

Сенсорні дисплеї змушують відволікатися від дороги
Фото: Tesla

Не в захваті Томаш Оринський і від двох великих сенсорних дисплеїв — ними неможливо користуватися на дотик і доведеться відвертатися від дороги. Звичайні кнопки були б зручнішими.

Крім того, у кабіні відсутнє спальне місце. Це натякає на те, що нова Tesla Semi насправді не розрахована на далекі поїздки, навіть попри те, що має запас ходу понад 800 км.

Томаш Оринський — далеко не єдиний критик Tesla Semi. Приблизно такі ж претензії до електрокара озвучили й американські далекобійники Cowboy State Daily. А ще вони незадоволені швидкістю зарядки батареї — мовляв, доведеться робити більше тривалих зупинок.

Раніше Фокус повідомляв, що перші Tesla Semi урочисто передали замовнику компанії PepsiCo.