Розділи
Матеріали

Запас ходу сучасних електромобілів перевірили взимку — результати (фото)

Тарас Брязгунов
Polestar 3 — найефективніший електромобіль взимку

Усі протестовані електромобілі продемонстрували зниження запасу ходу за низьких температур. Утім, в одних моделей падіння склало 5-9%, а в інших — 20-30%.

Запас ходу електромобілів взимку різко знижується — у цьому немає секрету. У Норвегії вирішили перевірити два десятки електромобілів у мороз. Про це повідомляє сайт Carscoops.

Tesla Model 3 проїхала 531 км, проте це на 24% менше, аніж паспортний запас ходу

Для перевірки обрали 24 сучасні електромобілі різних класів. Тест пройшли седани, мінівени та кросовери.

Електромобілі тестували за температури повітря від -3 до -7 градусів за Цельсієм. У рамках автопробігу батарею намагалися розрядити до 10%.

Voyah Dream показав найгірший результат

У ході випробувань виявили серйозне зниження запасу ходу більшості моделей. Лише шість протестованих авто змогли подолати понад 480 км.

Найкращий результат продемонстрували електромобілі Tesla Model 3 та Polestar 3 – обидва авто проїхали 531 км. Утім, варто відзначити, що в шведського електрокара реальний запас ходу виявився лише на 5% нижчим за паспортний, а в Tesla падіння склало одразу 24%.

Модель Паспортний запас ходу, км Запас ходу взимку, км Різниця
Polestar 3, 107 кВт∙год  560 531 5%
Tesla Model 3 Long Range RWD, 82 кВт∙год  702 531 24%
Porsche Taycan, 97 кВт∙год  592 499 16%
Kia EV3, 81,4 кВт∙год 590 499 15%
BYD Tang, 108,8 кВт∙год 530 482 9%
Audi Q6 e-tron, 95 кВт∙год 616 481 22%
Hongqi EHS7, 103,5 кВт∙год 540 452 16%
Volkswagen ID.7 GTX Tourer, 86 кВт∙год 571 440 23%
Ford Explorer EV, 79 кВт∙год 525 437 17%
BYD Sea Lion 7, 91,3 кВт∙год 502 436 13%
Lotus Emeya, 98,9 кВт∙год 500 436 13%
Hyundai Ioniq 5, 80 кВт∙год 546 436 20%
Xpeng G6, 87,5 кВт∙год 550 429 22%
Porsche Macan, 95 кВт∙год 552 429 22%
BYD Seal U, 87 кВт∙год 500 421 16%
NIO EL8, 90 кВт∙год 503 412 18%
BMW i5 Touring, 81,2 кВт∙год 497 392 21%
Mercedes G580 EQ, 116 кВт∙год 443 381 14%
Volvo EX30, 64,5 кВт∙год 472 371 21%
Peugeot e-5008, 73 кВт∙год 488 361 26%
Mini Countryman, 64,6 кВт∙год 399 355 11%
Peugeot e-3008, 73 кВт∙год 510 347 32%
Smart #3, 62 кВт∙год 415 346 17%
Voyah Dream, 108,7 кВт∙год 482 344 29%

Найменшу відстань подолав китайський електромобіль Voyah Dream із великою батареєю на 108,7 кВт∙год – лише 344 км, що на 29% менше за паспортний показник. Найбільше ж розходження (32%) зафіксоване в Peugeot e-3008.

До речі, нещодавно електромобіль Volkswagen ID.7 подолав понад 900 км без підзарядки.

Також Фокус писав, що в Києві помітили новий 650-сильний електрокар Hyundai.