Французи представили надпотужний суперкар на базі гоночного боліда: його продаватимуть віртуально

DS E-Tense Performance Concept, DS E-Tense Performance, електромобіль DS, DS E-Tense
Фото: DS Automobiles | DS E-Tense Performance випустять у єдиному екземплярі

DS E-Tense Performance створено з використанням напрацювань Формули Е. Разом із концепт-каром представили і його віртуальну версію.

Опубліковано перші фото DS E-Tense Performance. Концепт-кар побудований в єдиному екземплярі, але 100 його віртуальних копій розпродадуть у вигляді NFT-токенів. Про це повідомляє офіційний сайт французького бренду.

DS E-Tense Performance Concept, DS E-Tense Performance, електромобіль DS, DS E-Tense Fullscreen
Віртуальні копії суперкара будуть продавати як NFT-токени
Фото: DS Automobiles

Електричний суперкар DS E-Tense Performance — невелике двомісне купе з агресивним дизайном. Його фари складаються з 800 діодів і доповнені вбудованими камерами для стеження за дорогою. Логотип DS отримав підсвічування з 3D-ефектом. Для зниження ваги конструкції використані алюміній і карбон.

DS E-Tense Performance Concept, DS E-Tense Performance, електромобіль DS, DS E-Tense Fullscreen
Два електромотори сумарно розвивають 815 к. с.
Фото: DS Automobiles

Новий DS E-Tense Performance використовує компоненти боліду Формули Е. Зокрема в нього запозичили електромотори для концепту. Їх два та сумарно вони розвивають 815 к. с., що дозволяє стартувати до 100 км/год лише за 2 с.

Важливо
До сотні за 3,77 с: українці перетворили Запорожець на швидкісний електроспорткар (відео)
До сотні за 3,77 с: українці перетворили Запорожець на швидкісний електроспорткар (відео)

Технології Формули Е застосували і під час створення акумуляторної батареї DS E-Tense Performance і його підвіски. Крім того, у боліда взяли кермо для суперкара.

DS E-Tense Performance Concept, DS E-Tense Performance, електромобіль DS, DS E-Tense Fullscreen
Розгін до сотні займає 2 с

Хоча DS E-Tense Performance оснащений дисковими гальмами, більшу частину часу він уповільнюється за рахунок рекуперативної системи гальмування.

Раніше Фокус розповідав про перший гіперкар Peugeot. Це надпотужний гібрид з інноваційною аеродинамікою.