Обвал на 70% і закриття заводів: російський автопром відкотився на 50 років назад
Наразі в Росії легкові авто випускають лише на трьох підприємствах. Незважаючи на збільшення обсягів виробництва машин "АвтоВАЗом", темпи падіння галузі залишаються дуже високими.
Російський автопром продовжує демонструвати разючі темпи падіння. За серпень воно становило майже 70% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Про це свідчать дані Росстату.
Минулого місяця російські автопідприємства випустили 24,7 тис. легкових машин проти майже 80 тисяч у серпні 2021 року. Водночас порівняно з липнем помічено зростання на 27,3%.
Збільшення обсягів автовиробництва відбулося переважно за рахунок випуску на ВАЗі "спрощених" моделей Lada без ABS та подушок безпеки. Крім заводу в Тольятті, в РФ в умовах санкцій працюють ще два підприємства — ульяновський УАЗ і Haval у Тульській області.
Усього з початку року в Росії випущено 325 тис. легкових автомобілів — на 64,6% менше, ніж роком раніше. Приблизно такими були обсяги виробництва в РРФСР у 70-х роках і навіть у 90-х російський автопром почувався краще.
ВажливоУ сегменті комерційної техніки падіння менше — 18,6% (91,7 тис. авто). Також зазначається зменшення на 23,1% (до 163 тис. штук) обсягів випуску двигунів внутрішнього згоряння.
Кардинальне поліпшення ситуації наразі не прогнозується. Світові автовиробники залишають Росію. Нещодавно про остаточне закриття свого російського заводу оголосила Toyota, а Mazda планує вийти зі спільного підприємства із Sollers. Крім того, нещодавно про швидке припинення виробництва в РФ оголосила компанія Isuzu.
Раніше Фокус повідомляв, що "АвтоВАЗ" масово скорочує персонал і звільнив уже 2 000 робітників з одного із ключових своїх заводів.
Також ми писали, що в Росії випустили клон Rolls-Royce, який виявився майже вдвічі дорожчим за оригінальну модель.