В інтернеті показали маловідомий український електрокар на агрегатах МіГ-29 (фото)
Електромобіль "Київ-1103" оснастили 25-сильним мотором, а його запас ходу становив 200 км. Розробкою зацікавилися в Європі і навіть були готові інвестувати у виробництво авто.
Опубліковано рідкісні архівні фото електромобіля "Київ-1103". Він був готовий до серійного виробництва, проте почати його так і не вийшло. Про це повідомляє сайт Wheel News.
Електрокар "Київ-1103" розробили на початку 90-х у Науково-виробничому центрі "Інформатика" та Інституті електрозварювання ім. Є. Є. Шмигаля. Е. О. Патона, а керував його створенням кандидат технічних наук Володимир Татаренко.
Мотором для електромобіля послужив електростартер від винищувача МіГ-29 — їх у 90-х вистачало на складах. Він розвиває 25 к. с. і важить лише 11 кг.
В Ізраїлі спеціально для "Київ-1103" розробили акумуляторну батарею, яку планували випускати в Україні (пізніше ця компанія створила батарею для Renault Fluence Z.E.). З нею запас ходу становив 200 км. А в Чехії для авто спроєктували легкий склопластиковий кузов.
Український електромобіль активно тестували київському на автодромі "Чайка" та демонстрували на різних виставках. "Київ-1103" планували продавати не тільки в Україні, а й у Європі.
З цією метою було створено АТ "Електромобіль". Проєктом зацікавилися іноземні інвестори, а Deutsche Bank був готовий видати кредит для організації виробництва. Єдиною умовою для позики були гарантії Кабміну, а уряд їх так і не надав.
Без фінансування подальший розвиток проєкту визнали безперспективним. Електромобіль "Київ-1103" був на ходу до 2002 року, а пізніше його кузов опинився біля одного зі столичних СТО.
Раніше Фокус розповідав про електромобіль "Таврія". Його готували для Європи і нещодавно одне таке авто знайшли в Німеччині.
Також ми писали про унікальний 50-річний електрокар "Запорожець".