Які електромобілі з Китаю найвигідніше імпортувати в Україну (фото)
Експерти визначили, які вживані електромобілі з Китаю найвигідніше купувати. До переліку лідерів потрапили як китайські моделі, так і моделі Tesla, Ford і BMW.
За останній час попит на електромобілі з Китаю в Україні різко збільшився. У нашу країну поставляють не тільки нові, а й старі електрокари. Статистика від китайської асоціації автодилерів CADA дає зрозуміти, які авто з Китаю з пробігом найвигідніше купувати. Її опублікували на сайті CarNewsChina.
Експерти CADA провели масштабне дослідження ліквідності електрокарів на китайському ринку. Вони перевірили, наскільки втрачають у ціні популярні електричні моделі за рік володіння.
Найчастіше в Україну ввозять вживані електромобілі з Китаю з невеликим пробігом і віком до року. В цій категорії найпривабливішими з погляду ціни є GAC Aion Y, Tesla Model Y шанхайської збірки й ORA Funky Cat — вони найбільше дешевшають за рік експлуатації.
Значна частина моделей із рейтингу вже відомі в Україні, адже продаються в нас. Примітно, що в списку є не тільки китайські автомобілі, а й моделі з інших країн, імпортовані в Піднебесну.
Які електромобілі з Китаю найбільше втрачають у ціні за рік володіння:
- GAC Aion Y — втрата 24,4% вартості;
- Tesla Model Y — 24,14%;
- ORA Funky Cat — 23,92%;
- Hozon NETA V — 23,49%;
- Leap Motor T03 — 23,1%;
- BYD Han — 23,06%;
- Chery EQ1 — 22,96%;
- Tesla Model 3 — 22,11%;
- BYD Song Plus — 21,39%;
- Nio ET7 — 21,49%;
- Wuling Hongguang Mini EV — 19,36%;
- Zeekr 001 — 18,46%;
- BYD Dolphin — 18,13%;
- Porsche Taycan — 17,48%;
- Roewe Clever — 17,15%.
Також у CADA розбили статистику за різними класами електрокарів. Окремо наведено статистику щодо легкових моделей і кросоверів.
Субкомпактні електромобілі з Китаю:
- Leap Motor S01 — втрата 34,16% вартості;
- ORA Funky Cat — 23,92%;
- BYD Dolphin — 18,13%.
Компактні електромобілі з Китаю:
- XPeng P5 — втрата 29,41% вартості;
- Volkswagen ID.3 — 29,26%;
- GAC Aion S — 26,65%;
- BYD e2 — 25,87%;
- BYDQin Plus — 25,32%.
Середньорозмірні електрокари з Китаю:
- Weltmeister e5 — втрата 50,6% вартості;
- BMW i3 — 37,65%;
- BMW i4 — 31,36%;
- XPeng P7 — 28,55%;
- Tesla Model 3 — 22,11%;
Преміальні електрокари з Китаю:
- IM L7 — втрата 27,96% вартості;
- BYD Han — 23,06%;
- Nio ET7 — 21,49%;
- Zeekr 001 — 18,46%;
- Porsche Taycan — 17,48%.
Субкомпактні електрокросовери з Китаю:
- Dongfeng Nano EX1 — втрата 27,4% вартості;
- Geely Geometry E — 26,76%;
- Geely EX3 — 26,75%;
- BYD Yuan Pro — 24,38%;
- Hozon NETA V — 23,49%.
Компактні електрокросовери з Китаю:
- XPeng G3 — втрата 27,05% вартості;
- Hozon NETA U — 25,15%;
- BYD Yuan Plus — 24,47%;
- GAC Aion Y — 24,4%;
- BYD Song Plus — 21,39%.
Середньорозмірні електрокросовери з Китаю:
- Ford Mustang Mach E — втрата 28,88% вартості;
- Leap Motor C11 — 28,62%;
- BYD Tang — 27,81%;
- Nio ES6 — 26,99%;
- Tesla Model Y — 24,14%.
Великі електрокросовери з Китаю:
- BMW iX — втрата 29,64% вартості;
- Audi Q5 e-tron — 28,62%;
- Tesla Model X — 28,54%;
- Nio ES8 — 28,45%;
- HiPhi X — 26,36%.
Раніше Фокус розповідав, що на глобальний ринок виходить недорогий електричний пікап від Geely із запасом ходу понад 600 км.
Також ми писали, що в Україні з'явився перший електрокросовер Huawei із запасом ходу до 700 км.