Майже 800 км: новий електромобіль Volkswagen вразив запасом ходу в реальних умовах (фото)

Volkswagen ID.7, новий Volkswagen ID.7, електромобіль Volkswagen
Фото: Volkswagen | Volkswagen ID.7 проїхав 794 км без підзарядки

Електромобіль Volkswagen ID.7 Pro S оснащений 286-сильним мотором та батареєю на 86 кВт∙год. Його паспортний запас ходу становить 709 км.

Related video

Новий Volkswagen ID.7 продемонстрував чималий запас ходу. Флагманський електромобіль Volkswagen зміг подолати 794 км без підзарядки. Про автопробіг розповіли на офіційному сайті німецького автовиробника.

Заїзд провели у Швейцарії недалеко від Цюріха. Для Volkswagen ID.7 розробили розробили маршрут довжиною 81 км, який імітує їзду в реальних умовах. Він включав проїзд через міста, заміські траси та сільські дороги.

новий Volkswagen ID.7, електромобіль Volkswagen Fullscreen
Автопробіг провели у Швейцарії
Фото: Volkswagen

Електромобіль Volkswagen їздив цим маршрутом по колу, зупиняючись лише для зміни водія (усього їх було вісім). Увесь заїзд тривав 15 годин 42 хвилини, а середня швидкість склала 51 км/год.

Важливо
Найшвидший на Нюрбургрингу: екстремальний суперкар Mercedes установив новий рекорд (відео)
Найшвидший на Нюрбургрингу: екстремальний суперкар Mercedes установив новий рекорд (відео)

Для автопробігу вибрали задньопривідний електромобіль Volkswagen ID.7 Pro S із 286-сильним мотором та батареєю ємністю 86 кВт∙год. Його паспортний запас ходу становить 709 км.

запас ходу Volkswagen ID.7, новий Volkswagen ID.7, електромобіль Volkswagen Fullscreen
Середня витрата електроенергії склала 10,3 кВт∙год на 100 км
Фото: Volkswagen

Примітно, що батарею не повністю розрядили: подолавши 794 км, електрокар міг проїхати ще 2 км. Отже, запас ходу Volkswagen ID.7 в реальних умовах виявився суттєво більшим за паспортний. Середня витрата енергії склала всього 10,3 кВт∙год на 100 км, що відповідає витраті дизельного пального в 1,1 л на 100 км (за цінами в ЄС).

Примітно, що досягнення Volkswagen ID.7 не є рекордом серед серійних електрокарів, адже недавно електрокросовер Ford Mustang Mach-E подолав понад 900 км без підзарядки.

Також Фокус розповідав, що гібрид Toyota Prius встановив рекорд паливної економічності.