Новий флагман: представлено найбільший і найдорожчий кросовер Hyundai (фото)
Електричний кросовер Hyundai Ioniq 9 сягає понад 5 м у довжину і має просторий салон. Його пропонують у версіях потужністю від 218 до 430 сил із запасом ходу до 420 км.
У США презентували новий Hyundai Ioniq 9. Флагманський електромобіль південнокорейської марки покажуть публіці на автошоу в Лос-Анджелесі, яке відкривається завтра, 22 листопада. Його подробиці розкрили на офіційному сайті Hyundai.
Дизайн Hyundai Ioniq 9
Електромобіль Hyundai Ioniq 9 є побратимом Kia EV9. Це великий сімейний кросовер із трьома рядами сидінь, який більший за Hyundai Palisade — сягає 5059 мм завдовжки при колісній базі 3130 мм. Продажі моделі стартують у першій половині 2025 року.
Дизайн Hyundai Ioniq 9 мало змінився порівняно з перед серійним кросовером SEVEN. У нього високий капот, вигнуте лобове скло та оригінальна піксельна оптика, а колісні арки розширені. Автомобіль вирізняється непоганою аеродинамікою і має низький коефіцієнт опору 0,259.
Салон і комплектація Hyundai Ioniq 9
У салоні Hyundai Ioniq 9 на передній панелі встановили два 12-дюймових дисплеї. Електрокросовер отримав зсувну центральну консоль, а крісла другого ряду можна розвернути. В оздобленні використані матеріали, отримані шляхом вторинної переробки.
З трьома рядами сидінь обсяг багажника Hyundai Ioniq 9 становить 620 л, а з двома — 1323 л. Також є невеликий 88-літровий відсік спереду.
Базова комплектація Hyundai Ioniq 9 включає 10 подушок безпеки, тризонний клімат-контроль, панорамний дах і набір електронних систем. Серед опцій є доступ до салону зі смартфона, акустика Bose з 14 динаміками, розкладні сидіння перших двох рядів з електроприводом і масажем.
Новий Hyundai Ioniq 9, характеристики
Електромобіль Hyundai Ioniq 9 дебютував у трьох версіях:
- Long Range Single Motor — один мотор, задній привід, 218 к. с. і 350 Н∙м, 9,4 с до 100 км/год, максимальна швидкість 200 км/год;
- Long Range Dual Motor — два мотори, повний привід, 313 к. с. і 600 Н∙м, 6,7 с до 100 км/год, максимальна швидкість 200 км/год;
- Dual Motor Performance — два мотори, повний привід, 430 к. с. і 700 Н∙м, 5,2 с до 100 км/год, максимальна швидкість 200 км/год.
Усі моделі отримали батарею ємністю 110,3 кВт∙год. Запас ходу розкрили лише для задньопривідного варіанту — він сягає 620 км.
800-вольтна архітектура дозволяє швидку (постійним струмом потужністю 350 кВт) зарядку на 80% за 24 хвилини. Також є функція двонаправленої зарядки, тобто від авто можна живити електроприлади.
До речі, нещодавно дебютував недорогий заряджений седан Hyundai на 286 сил із великим антикрилом.
Також Фокус розповідав про нестандартний електрокросовер Hyundai із заводським ГБО.