Людям це потрібно: розробники ігор розкрили, як і чому обманюють геймерів

Гра, геймер
Фото: Unsplash/Samsung Memory | Любитель відеоігор за комп'ютером

Багато студій навмисно уповільнюють смугу завантаження або роблять її переривчастою, адже плавна викликає у людей неприємні відчуття.

Related video

Розробники зізналися, що смуга завантаження у відеоіграх завжди бреше замість того, щоб показувати реальний прогрес. Про це пише портал Games Radar.

28 червня комік Аласдер Беккет-Кінг опублікував у Twitter жартівливий пост про те, що розробникам необхідно зробити смугу з плавним рухом, яка відображає точний час завантаження під час ігор. На думку гумориста, лише після цього можна перейти до складніших речей, таких як графіка і фізика рухів.

Майк Бітхелл, відомий створенням таких ігор, як Thomas Was Alone, John Wick Hex, Subsurface Circular і Volume, у коментарі зізнався, що насправді гравці не довіряють плавній смузі завантаження та більше вірять, коли процес відбувається з паузами та стрибками.

"Я працював над іграми, в яких ми штучно їх імітували", — зазначив інді-розробник.

Співзасновник ігрової студії Vlambeer Рамі Ісмаїл підтвердив слова Майка Бітхелла і зазначив, що це не жарт. Він сам працював над проєктами, де навмисне змінювали швидкість смуги завантаження.

Валорант Fullscreen
Екран завантаження в грі Valorant
Фото: ABC

"Я ніколи не працював над грою, в якій не було фальшивої смуги завантаження. Справжні викликають тривогу", — додав Рауль Рубіо Мунарріс зі студії Tequila Works, що працює над проєктами Sexy Brutale і Song of Nunu: A League of Legends Story.

Володимир Богданич із хорватської студії Under the Stairs (платформер Eyes in the Dark) поділився, що разом із колегами спеціально додали завантажувальний екран і 5-секундну паузу там, де рівень завантажувався миттєво. Усе це потрібно для того, щоб гравець отримав приємний оку перехід між локаціями.

А ось творець Lemmings і оригінальної Grand Theft Auto Майк Дейлі у Twitter заявив, що завжди намагався зробити індикатор завантаження максимально плавним і таким, що відповідає дійсності. Річ у тім, що сам розробник завжди ненавидів вікна, в яких процес зависав на 20%, а потім перескакував на 100%.

Раніше писали, як із часом деформуються тіла любителів відеоігор. Відомий стример із ніком Curtoss поголив волосся і виявив на своєму черепі вм'ятину, яка утворилася через тривале носіння навушників.

Писали також, що морський лев із ВМС США зміг освоїти відеоігри. Вихованець на прізвисько Спайк зрозумів, як керувати об'єктами на екрані, натискаючи кнопки своїм носом.