В Індонезії до першої хвилі вакцинації від COVID-19 потрапили відомі блогери

блогер, вакцина, коронавірус, Індонезія, китайська вакцина, інфлюенсер, медійна особастість
Фото: скриншот | В Індонезії вакцину від коронавірусу вкололи популярному блогеру Раффі Ахмаду

У МОЗ Індонезії сподіваються, що блогери своїм прикладом зможуть переконати молодь вакцинуватися від коронавірусу.

Related video

Представниця Міністерства охорони здоров'я Індонезії Сіті Надія Тармізі розповіла, що вони вирішили включити в першу хвилю вакцинації від коронавірусу популярних блогерів. За її словами, це був "обдуманий крок", а його мета — переконати молодь робити щеплення. Про це розповідає Reuters.

Індонезійці входять до числа найзатятіших користувачів соціальних мереж, у тому числі Facebook, Twitter і Instagram, тому представники влади й ухвалили рішення спробувати достукатися до населення через медійних особистостей. Втім, скільки блогерів потрапили до першої хвилі вакцинації в МОЗ Індонезії не уточнили.

Reuters повідомило, що результати опитування, проведеного в грудні, показали, що лише 37% індонезійців були готові вакцинуватися від коронавірусу, тоді як 40% "можливо зробили б це", а 17% "відмовилися б від вакцинації".

Одним з перших блогерів, які отримали укол препарату SinoVac, став телеведучий Раффі Ахмад. На нього підписані майже 50 мільйонів користувачів Instagram. На своїй сторінці він виклав відеоролик, у якому йому роблять щеплення, і закликав підписників не боятися вакцинації.

Цікаво, що протягом декількох годин після отримання щеплення Раффі виявився на вечірці, чим спровокував скандал у соцмережах. Користувачі почали обурюватися через те, що телеведучий зневажливо поставився до вакцинації та порушив соціальну дистанцію, хоча укол явно не дає "миттєвого ефекту". Деякі індонезійці почали вимагати в представників влади "дати їм кращий приклад для наслідування".

Одна зі співробітниць МОЗ Індонезії, коментуючи цю ситуацію, заявила, що навіть після вакцинації необхідно дотримуватися карантинних обмежень.

Зубайр Джорбан, представник Індонезійської медичної асоціації, заявив, що стратегія залучення до реклами вакцинації блогерів може спрацювати тільки в тому випадку, якщо ті будуть добре проінформовані про коронавірус і вакцинацію та стануть "агентами змін".

За інформацією Reuters, правоохоронці почали перевіряти, чи не порушив закон Раффі, а сам блогер публічно попросив вибачення за цю ситуацію.

Зазначимо, що в Індонезії вакцинувати людей почали препаратом китайської компанії Sinovac. Останні його випробування в Бразилії показали ефективність на рівні 50,38%. Раніше повідомлялося, що тестування цієї ж вакцини в Індонезії показало 65,3% її ефективності. У Туреччині аналогічний показник становить 91,25%.

Саме цей препарат має намір закупити МОЗ України. Раніше голова МОЗ України Максим Степанов заявляв, що якщо ефективність китайської вакцини буде менше 70%, то Україні нібито повернуть гроші.