Porsche 911 став основою для низки цікавих тюнінг-проєктів у ретростилі. На його базі створили суперкари, а ще він отримав гібридну та позашляхову версії.
Porsche 911 – культова спортивна модель, у якої існує безліч різноманітних модифікацій. Тюнери також докладають руку до створення нових її варіантів, причому останнім часом дуже популярні так звані рестомоди – сучасні версії знаменитих класичних авто. Саме такі Porsche 911 дебютували на автошоу в Каліфорнії. Про них розповіли на сайті Carscoops.
Гібрид Porsche 911
Гібрид Porsche 911 недавно з’явився у сучасній лінійці моделі, а тепер спеціалісти компанії Galpin вирішили електрифікувати класичний 911 Targa 1986 року. 4,0-літрова опозитна шістка та електромотор сумарно розвивають 550 к. с.
Рестомод присвятили 50-річчю тюнінг-ательє bb-Auto і авто оформили в його стилі. На кузові з’явилася веселка, а салон обшили синім велюром. Також встановили 9,2-дюймовий тачскрін, сучасний кондиціонер та 660-ватну акустику Focal. Гібрид випустять лімітованою серією.
Трибют легенді
Kalmar 9X9 є сучасним варіантом Porsche 959 – першого суперкара марки. У його основі лежить купе Porsche 911 90-х у 993 кузові, якому розширили крила, додали обвіс і антикрило. Салон оздобили шкірою та карбоном, а також встановили нові спортивні крісла та кермо.
Двигуни запозичили в сучасних Porsche 911. Доступні три версії купе: потужністю 530, 650 та 930 сил. Розгін до сотні займає від 2 до 3,7 с. Також встановлені керовані задні колеса, адаптивні амортизатори і карбоново-керамічні гальма. Виготовлять по 9 екземплярів кожної модифікації авто. Ціна стартує з $2,1 мільйона.
Гість із 90-х
Tuthill GT One – сучасна варіація на тему Porsche 911 GT1 1996 року. У нього повністю новий обтічний кузов із карбону, проте відсутнє антикрило, як у знаменитого предка. Маса авто становить всього 1200 кг. У салоні встановили спортивні крісла та цифрову панель приладів.
Двомісний суперкар оснащено 4,0-літровою шісткою: її пропонують у у 500-сильній атмосферній та 600-сильній турбованій версіях. Також можна обрати механічну КПП або робот PDK. Вироблять 22 таких суперкари. Вартість не називають, але мова йде про мільйони доларів.
Унікальний кабріолет Porsche 911
Porsche 911 у 993 кузові ніколи не мав варіанта Speedster, проте для італійського архітектора Луки Трацці такий кабріолет створили в єдиному екземплярі. Цікаво, що над цим авто працювали спеціалісти Porsche, а не тюнінг-ательє.
Лобове скло Porsche 911 Speedster занижене, а ззаду встановлено два обтікачі. Салон оздоблено чорною шкірою із жовтим декором. Кабріолет оснащено 3,8-літровою 300-сильною шісткою та 6-ступінчастою механікою.
Кросовер Porsche 911
Ruf Rodeo – більш ексклюзивна альтернатива позашляховому Porsche 911 Dakar, створена на базі купе 80-х років. Спорткару збільшили кліренс до 244 мм, розширили крила, додали захисний обвіс та позашляхові шини GoodYear розміром 235/55 R18. Ззаду з’явився загострений спойлер.
Усі кузовні деталі виготовили з карбону, а салон обшили дорогою патинованою шкірою в ковбойському стилі. Тканина на кріслах нагадує килим.
3,6-літрова турбошістка розвиває 618 к. с. та 700 Нм. Із 6-ступінчастою механікою повнопривідне позашляхове купе здатне розвинути 250 км/год. Сповільнюють його карбоново-керамічні гальма. Ціна Ruf Rodeo – $1,25 мільйона.
Між іншим, нещодавно Porsche 911 Turbo відсвяткував 50-річний ювілей. Саме ця модель популяризувала турбонаддув.
Також Фокус розповідав, що колекційний Porsche 80-х років перетворили на багі.