Із двигуном як у Bugatti: секретний BMW 7 Series вперше показали на публіці (фото)
Унікальний BMW 750 iL Goldfisch виготовили в одному-єдиному екземплярі та тривалий час ховали від сторонніх очей. Представницький седан оснастили 348-сильним двигуном V16.
BMW продовжує розкривати свої секрети і демонструвати автомобілі, про які ніхто не знав. На цей раз баварці розсекретили дійсно унікальне авто – седан BMW 7 Series 1990 року із 16-циліндровим двигуном. Його показали на виставці Techno-Classica в Ессені, а також розповіли про нього на сторінці BMW Classic у Facebook.
16-циліндрові легкові авто свого часу випускали Cadillac та Cizeta, а зараз такі моделі є лише в Bugatti. Проте й BMW розглядали можливість виробництва таких моторів для топової розкішної версії 7 Series.
Усього створили лише два 16-циліндрових прототипи BMW. І якщо седан BMW 7 Series E32 80-х із V16 досить відомий і його навіть час від часу виставляють у музеї марки, то досконаліший BMW 750 iL V16 Goldfisch 1990 року ховали від сторонніх очей.
У конструкції цього авто використали елементи сучаснішого BMW 7 Series E38, який на той час перебував у розробці. Хоча дизайн прототипу дещо інакший: у нього круглі фари, дещо інші боковини та товсті задні стійки даху з малим кутом нахилу. На єдиному фото салона видно телефон.
ВажливоПід капотом встановлений унікальний 6,6-літровий V16. Порівняно із попереднім прототипом його потужність зменшили з 402 до 348 к. с., але це дозволило відмовитися від складної системи охолодження з повітрезабірниками в задніх крилах.
Із 5-ступінчастим автоматом седан BMW 750 iL V16 Goldfisch розвивав 250 км/год. Утім, доопрацювати двигун та запустити його в серію так і не вдалося і проєкт закрили.
До речі, нещодавно в Україну привезли рідкісні колекційні спорткари BMW.
Також Фокус розповідав про культовий BMW M5 2001 року в новому стані.