"Коли я дивлюся на них, я бачу людей, які знають, що таке збирати "тривожну валізку", які чули сирени повітряних тривог, свист ракет, що вибухають, вибухи бомб; людей, які власноруч писали на грудях своїх дітей групу крові та номери мобільних телефонів мами й тата, які розуміють, що означає вираз "дві стіни", які знають, що таке — спати у ванній або лежати одягненим на бетонній підлозі метро; те, що настільки дороге кожному людському серцю. Думка.
-
-
У світі гендерної нерівності та нав'язаних ролей єдиний шанс для жінки залишатися жінкою "справжньою" — бути ніким. Нічого не робити та нічого не мати. А ви говорите, Афганістан. Там хоч чесно розставлені крапки над і. Тут же "хіджаб" — невидимий. Історія про "знай своє місце", загорнута в благі наміри.
-
Консюмеризм у Штатах зведений в культ. Все продається і все купується. Не продаси ти, продасть інший. Хочеш заробити? — пітчи! Продавай. Якщо нічого продавати — продавай себе.
-
Бути модним у 21 столітті — це не про одяг. Це про те, що людину цінують як особистість, а її голос чують.
-
Хто всі ті люди, які публічно критикують наших спортсменів на Олімпіаді? Може, вони входять в десятку кращих у світі в своїй професії? Підозрюю, що ні. Але одне вони точно вміють робити блискуче — хейтити всіх і вся.
-
Якщо за день про вас не згадали мінімум п'ять хейтерів, то день пройшов даремно — якщо ви не потрібні хейтерам, значить, ви не цікаві. Лайк чи дизлайк — усе одно. Головне, щоб про вас говорили.
-
У 2020 році страхові компанії в усьому світі отримали за страхування кібер-ризиків сумарно близько $ 7,2 млрд. 90% цієї суми — гроші американських компаній.