Мистецтво продавати себе. Що таке пітчинґ і як він працює в Америці

Консюмеризм у Штатах зведений в культ. Все продається і все купується. Не продаси ти, продасть інший. Хочеш заробити? — пітчи! Продавай. Якщо нічого продавати — продавай себе.

конс'юмеризм
Консюмеризм у Штатах зведений в культ. Все продається і все купується.

Головна компетенція американця, навіть рядового, це пітчинґ.

Мистецтво пітчити відокремлює нас від них катастрофічно і відразу.

Усі, від офіціанта і до професора Стенфорда, вміють пітчити просто блискуче!

Консюмеризм у Штатах зведений в культ. Все продається і все купується.

Не продаси ти, продасть інший.

Хочеш заробити? — Пітчи! Продавай.

Якщо нічого продавати — продавай себе! Нехай всі знають який ти.

Сміливо, нахабно, з гумором і без боязні образити конкурентів.

"Ніколи не говори погано про своїх конкурентів", "порівнюй себе із собою" — тут ці техніки не працюють.

Говори все, що завгодно! Усе, що дозволяє тобі продати.

І так, краще, що ти можеш зробити для свого покупця — це однохвилинне шоу.

— Гей, у вас на футболці написано "Palermo jazz". Cool! Але ви просто не чули джаз, який грають в Голлівуді!

— Пускаємо тільки за бронюванням. Ми ж кращий ресторан Санта-Моніки. Готувати лобстерів як ми, не вміє жоден шеф у світі. Сама я з Еквадору. У моїх батьків ферма креветок… Але про це завтра. Бронюю столик для вас! Ви просто зобов'язані це спробувати.

— Я з Одеси, приїхав сюди 46 років тому, підробляю в Uber. Чи подобається мені? — Жартуєте? Якщо я тут і досі не попросився назад?! Ось візитка, телефонуйте безпосередньо. Будемо кататися — розповім про Америку. Не захочете їхати!

Важливо
Непомітна розкіш. Чому бути модним у 21 столітті — це не про одяг
Непомітна розкіш. Чому бути модним у 21 столітті — це не про одяг

Але хлопець-екскурсовод Universal Studio Tour, побив усі рекорди. Він спокійно міг би стати мотиваційним спікером будь-якого крутого івенту:

— Universal третя за величиною кінокомпанія в Америці. Але найлегендарніша! Порівняно самі знаєте з ким. І зараз ви закохаєтесь в неї! Ви готові слухати історії???

Яке неймовірне, але прекрасне нахабство. І воно працює!

Кращий продавець, якого я бачила. І фантастичний спікер.

Менеджеру-рабу, який завчив скрипти, до нього як до Нью-Йорка пішки. Як і коучу, який записався в спікери, але забув енергію вдома.

Важливо
Перепрошую, що забираю ваш час. Вісім фраз продавців, які вбивають продажі
Перепрошую, що забираю ваш час. Вісім фраз продавців, які вбивають продажі

Пішла фанатом Universal Studio.

Класична Америка. Ніхто тут не грає в піддавки ні з конкурентами, ні з покупцями.

Немає "незручно", "хвилююся" або "боюся".

Кожен, від таксиста uber до стартапера кремнієвої долини — "постачальник вражень" — розповідає історії і пітчить продукт, який продає.

Сторітелінг — король маркетингових інструментів.

Пітчинґ — найкраща техніка продажів.

Пітчи свій продукт, свої компанії, себе!

І не здумайте соромитися.

Першоджерело.