Ведення блогу в соцмережі одним із засновників компанії є абсолютно необхідним елементом довіри до бізнесу цієї компанії. Довіряють не брендам і логотипам — довіряють конкретним людям. Тому віддати на аутсорсинг контент свого блогу — це погана ідея. Аутсорсинг мізків не працює.
-
-
Дивіться на процеси очима своїх клієнтів. Асфальтуйте стежки, а не дороги. Тому що дороги — це те, як ви хочете, щоб ходили клієнти, а стежки — це те, як зручно ходити самим клієнтам.
-
Вся Україна перейшла в "зелену" зону за показниками захворюваності коронавірусом. Віддаленим працівникам пора повертатися в офіси. Але тут можуть бути сюрпризи.
-
У той момент, коли ви вперше подумали, що клієнт — "лох", ви самі стали лохом, бо ви даремно витрачаєте час: бізнес — це не ваше. Займіться рукоділлям.
-
Живіть одним днем! І максимально насолоджуйтеся. Це складно. Майже неможливо. Але саме ця навичка най-най важливіша. І чим швидше ми зрозуміємо, що це важливіше всього іншого, тим яскравіше і щасливіше життя ми проживемо.
-
Карти і банківський додаток — це максимально безпечно та зручно. Якщо ви виконуєте елементарні правила цифрової гігієни у вас ніхто ніколи нічого не вкраде.
-
Уникнення втрат — одна з основних ментальних стратегій людини. Ми боїмося втратити зроблені раніше інвестиції сильніше, ніж можливу вигоду від альтернативних варіантів, які з'являються у разі їх втрати.
-
Важливо, щоб незалежно від того, як вирішиться ситуація з регулюванням еквайрингу, виграли клієнти, а не власники великих мереж або, не дай Бог, власники банків, які "зажерлися".
-
Якщо співробітник діє в інтересах клієнта, у цьому і є основна вигода для його компанії. Мінімізація необґрунтованих витрат клієнта призводить до максимізації вашого прибутку. Подумайте над цим.
-
Одним з рецептів видатного сервісу є прагнення перевершити очікування клієнта і зробити трохи більше, ніж від тебе очікують. При цьому важливо знайти золоту середину. Робити більше, ніж обіцяєш, але не обіцяти зробити більше, ніж можеш.