Стильно, дорого, марно. Чому зробити клієнта "лохом" можна тільки один раз
У той момент, коли ви вперше подумали, що клієнт — "лох", ви самі стали лохом, бо ви даремно витрачаєте час: бізнес — це не ваше. Займіться рукоділлям.
У позаминулому році я кілька місяців ходив в одну антиейджингову клініку, яка спеціалізується на всяких різних процедурах: масажі, косметологія, детокс, медичні обстеження. Стильно, дорого, марно.
Вони були прямо біля мого будинку, і я якось попався їм в лапи і погодився два-три рази на тиждень зранку відвідувати процедури, які вони мені після обстеження з надлишком прописали.
Ходив і ходив, після кожного візиту оплачував якийсь чек, скажімо так, недешевий. І все начебто було нічого, але одного разу в мене закінчилися вітаміни, які я п'ю, і я попросив на рецепції їх мені купити.
На наступний день вони мені їх віддали і теж дали рахунок. Я його оплатив і чорт мене смикнув чогось загугли вартість цих вітамінів в інтернеті. З мене взяли у два рази більше.
І це був мій останній візит до них.
Я абсолютно не замислювався до цього, чи справедлива ціна була на їхні процедури або консультації фахівців, мені нема з чим було порівняти, та й послуга не порівнюється за назвою — тут важливі сервіс, зручність, персонал.
Може бути будь-яка ціна, яка максимізує операційний прибуток (EBIT) — є попит і не вистачає потужностей — бери дорожче, рентабельність дозволяє і потужності простоюють, бери трохи менше, буде більша виручка.
Але якщо ти просто починаєш грабувати клієнтів, ти порушуєш той крихкий баланс, який склався між тобою і клієнтом, і який призводить до добровільного співробітництва.
Мені складно співпрацювати з тим, хто мене обманює або підходить несправедливо. А справедливо це чи ні, кожен вирішує сам. І кожен сам вирішує, чи прийнятне для нього подальше обслуговування в компанії, яка бачить у ньому "лоха".
Думаю, вони міркували так: "Поставимо подвійну націнку на вітаміни. Нехай лохи платять".
У той момент, коли ви вперше подумали, що клієнт — "лох", ви самі стали лохом, бо ви даремно витрачаєте час: бізнес — це не ваше.
Займіться рукоділлям.
Публікується за згодою автора.