54-річна Дженніфер Лопес знялася в рекламі спідньої білизни (фото)

Дженніфер Лопес, спідня білизна, Intimissimi
Фото: Intimissimi | Дженніфер Лопес

Дженніфер безпосередньо брала участь у створенні колекції білизни.

Related video

Американська співачка й акторка Дженніфер Лопес у свої 54 роки має настільки ефектний вигляд, що нарозхват серед брендів, які займаються створенням спідньої білизни. Вона вже не раз з'являлася в рекламі розкішних комплектів італійського бренду Intimissimi, демонструючи вироби з найкращих матеріалів. Зовсім нещодавно Джей Ло знову приміряла новинки лейбла, а світлини з нею з'явилися не тільки на сторінці марки в соцмережі, а й в акаунті самої знаменитості.

Важливо
Дженніфер Лопес поділилася новим знімком у межах кампанії Intimissimi

На знімках Лопес буквально сяє в комплекті спідньої білизни з мережива й атласу тілесного кольору, оздобленому стразами, з відповідним поясом для підв'язок без панчіх. Зверху на ній — довгий халат того ж кольору.

На інших фото вона позує в напівпрозорому тілесному боді, лежачи на дивані.

Її волосся зібране в недбалу зачіску, надаючи образу сексуальної навіженості.

За словами співачки, ця колекція — результат її співпраці з Intimissimi, і називається вона This is me...Now.

"Від Верони до Голлівуду, створена з любов'ю", — підписала знімки Лопес.

"Колекція знаменує собою важливу другу главу творчого партнерства італійського бренду й американської ікони, які об'єднали зусилля, щоб поєднати прихильність Intimissimi до виняткової якості з відмінним стилем Дженніфер Лопес. Колекція черпає натхнення з майбутнього альбому Дженніфер Лопес "This is me ... Now", у якому розповідається про її шлях особистісного розвитку, який глибоко трансформується. Назва колекції та асортименту продукції відображає суть її еволюції, саморефлексії та прийняття її істинного "я", — повідомили в компанії.

Раніше Фокус писав, що Дженніфер з'явилася на публіці з аксесуарами на 65 тисяч доларів.