За апрель политики в Украине потратили на рекламу в Facebook почти $55 тысяч, - Опора
Лідерами за витратами на соцмережу стали "Слуга народу", Олександр Шевченко та партія "За Майбутнє".
"Опора" склала рейтинг Facebook-сторінок, які більше за інших витратили грошей у квітні на політичну рекламу.
Про це інформує прес-служба "Громадської організації "Опора" у Facebook.
За підрахунками експертів, у першій трійці опинилися партії "Слуга народу" і "За Майбутнє", і кандидат в народні депутати від округу №87 в Івано-Франківській області Олександр Шевченко.
В "Опорі" звертають увагу, що політики часто використовують політичну рекламу у соцмережах як інструмент для піару та комунікації з потенційним електоратом.
"Але якщо звернутися до дисклеймера і проаналізувати, хто оплачує рекламу на цих сторінках, то "лідер" змінюється. У рекламі на трьох з них інвестує політична партія "За Майбутнє" (сумарні витрати у квітні 13 718 доларів). У стрічці першої трійки значне місце займають пости про післявиборчі баталії в окрузі №87", — йдеться у повідомленні.
А сумарно лідери рейтингу витратили на політрекламу за один місяць майже $ 55 тисяч.
Експерти також повідомляють, що в рейтингу виявилися всеукраїнське інформагентство і сторінка харківського підприємця, і це означає, що в місті активізувалися політичні сили, які активно почали готуватися до майбутніх виборів мера Харкова.
Раніше ми розповідали, що ЦВК відмовилася реєструвати Василя Вірастюка нардепом від "Слуги народу". Члени Центрвиборчкому стверджують, що у них нібито немає підстав для затвердження спортсмена народним депутатом.
А на початку травня Верховний суд України скасував рішення ЦВК, за яким Вірастюка визнали нардепом. Суд у задоволенні позову Шевченка відмовив, а Велика палата дійшла висновку, що рішення Верховного суду підлягає скасуванню, а апеляційна скарга кандидата Шевченка — задоволенню.