Labubu переміг "Газпром": виробник іграшок став дорожчим за російського гіганта
Китайська компанія Pop Mart, що прославилася колекційною іграшкою Labubu, за ринковою вартістю випередила російського газового гіганта. Компанії вдалося піднятися вище у світовому рейтингу найдорожчих публічних компаній.
Згідно з даними платформи CompaniesMarketCap, Pop Mart International Group із ринковою капіталізацією 42,40 млрд доларів посіла 518-те місце у глобальному переліку найдорожчих компаній. Це дозволило китайському виробникові обійти ПАТ "Газпром", вартість якого на ринку оцінюється у 38,86 млрд доларів – 569-те місце у рейтингу.
Pop Mart спеціалізується на виробництві колекційних фігурок іграшок, найпопулярнішим персонажем яких є Labubu. Їхній стрімкий фінансовий ріст пояснюється зростанням інтересу до колекціонування серед молодих покупців, особливо в країнах Азії.
Натомість "Газпром" втрачає свої позиції на фондовому ринку, що пов’язано з падінням експорту та впливом міжнародних санкцій. Незважаючи на те, що компанія залишається одним із найбільших експортерів природного газу, її ринкова вартість поступово знижується.
Ринкова капіталізація – це сумарна вартість усіх акцій компанії, що перебувають в обігу, і є ключовим показником її позицій на фондовому ринку.
Як повідомляв Фокус, виробник іграшок Лабубу перегнав творців Barbie та Transformers.
Тренд Лабубу підкорює мережу та Україну.
Нагадаємо, відома українка отримала в подарунок Лабубу й нарвалась на критику.
Фокус також писав про те, що таке іграшки Лабубу і чому вони такі популярні.