Підтримайте нас

МИ В СОЦМЕРЕЖАХ:

Корпорація Mircosoft купує Activision Blizzard майже за $70 млрд

Microsoft, Activision Blizzard, розробник ігор, метавсесвіт
Компанія Activision Blizzard

Разом з технологіями Activision, Microsoft отримує фору в розробці Метавсесвіту, відтісняючи Facebook у конкурентній боротьбі.

Переговори Microsoft про покупку великого розробника комп'ютерних ігор — компанії Activision Blizzard завершилися згодою заплатити $68,7 млрд. Ціна влаштувала обидві сторони. Microsoft отримає в розпорядження новітні розробки в галузі ігрового штучного інтелекту, 400 млн користувачів, які щодня відвідують сервери Activision та технології віртуальної реальності, повідомляє NYT.

Фахівці зазначають, що деякі ігри Activision сумісні з технологіями віртуальної реальності. Отже, це може бути вирішальним фактором у розробці Метавсесвіту (Meta). Раніше про подібне прагнення повідомила компанія Facebook, яка навіть перейменувалася на Мета.

Відео дня

Очікується, що фахівці Activision значно посилять хід розробки системи віртуальної реальності для приставки XBox. У той час, як Facebook розробляє систему-конкурента Occulus.

Аналітики ринку підкреслюють, що від угоди у виграші Боббі Котік, який багато років обіймає посаду виконавчого директора в Activision. Котік пообіцяв виплатити інвесторам своєї компанії великі премії, і тепер зможе це зробити, оскільки Microsoft викуповує акції Activision за ціною, що на 45% перевищує ринкову вартість цінних паперів до оголошення злиття.

Керівництво Microsoft теж не в програші, попри відносно високу ціну придбання, одержуючи в розпорядження величезну за чисельністю фанатську базу Activision.

Угода відбулася і попри дебати у Сенаті США про обмеження монопольного становища технологічних гігантів комп'ютерної промисловості.

Метавсесвіт (Меtа) — універсальна мережева платформа для спілкування, торгівлі, ігор та інших активностей у віртуальній реальності. Очікується її поява в недалекому майбутньому, наразі платформа на етапі розробки.

Раніше Фокус повідомляв, що власники великих пакетів акцій компаній-гігантів Facebook, Microsoft, Wallmart, Google почали розпродувати їх з побоювань перед запровадженням у США нового податку, який називають "податком на мільярдерів".