Електричний планер "Скажений кажан" перетворить пілота на Бетмена (фото)

Mad Bat, eVTOL, планер, літальний апарат
Фото: Mad Bat

Апарат eVTOL під назвою Mad Bat був натхненний кажанами.

Румунський інженер Резван Сабі придумав eVTOL незвичайної конструкції. Апарат під назвою Mad Bat чимось нагадує крила кажана. Про те, як він працює, розповіло видання technoblender.com.

Mad Bat — це літак вертикального зльоту й посадки з достатньою тягою, щоб злетіти й зависнути в повітрі, і він має досить посилену конструкцію, щоб м'яко приземлитися "на хвіст". Однак пасажирам не доведеться лягати на живіт — у горизонтальному польоті кабіна та сидіння в ній стоять рівно, а силова установка та крила нахиляються вперед. Досягти такого розташування вдалося, з'єднавши хвостову опору з кабіною, підвішеною на шарнірах, і розташувавши важкі акумуляторні блоки в нижній частині кабіни, щоб завжди залишатися у вертикальному положенні.

eVTOL Mad Bat, eVTOL, Mad Bat, Fullscreen
eVTOL Mad Bat
Фото: Mad Bat

"Ви злітаєте вгору, потім починаєте летіти вперед, і в міру того, як кабіна залишається рівною, силова установка нахиляється вперед усе більше й більше, поки не стане повністю горизонтально, рухаючись не тільки за рахунок асиметричної тяги гвинтів, але й за рахунок збільшення опору вітру в міру збільшення швидкості. Примітно, що винахідник не використовував електропривід для зміни кута нахилу крила", — пояснюється в матеріалі.

"Скажений кажан" розвиває підйомну силу за рахунок крил під час переходу до поступального польоту, і як тільки вони стають у горизонтальне положення, апарат функціонує як біплан із коробчастим крилом. На задній/нижній кромці крил розташовані 4 комплекти шасі, а ще 1 комплект — під кабіною. Це дає eVTOL можливість злітати й приземлятися як звичайний літак, де є злітно-посадкова смуга. У разі повної відмови системи Mad Bat може розгорнути купол параплана, даючи пілоту можливість акуратно спустити його.

Mad Bat, електропланер, рендер Fullscreen
Електропланер Mad Bat
Фото: Mad Bat

Аеротаксі Mad Bat не використовує складні механічні системи нахилу, а оскільки він використовує ті ж двигуни та пропелери для підйому, що й для круїзу, немає зайвих підйомних гвинтів, що збільшують опір і обтяжують конструкцію.

Раніше ми повідомляли, що екраноплан зміг розвинути швидкість 300 км/год.