Під соусом запуску "накопичувального" рівня системи пенсійного страхування в Україні Рада збирається пограбувати майбутніх пенсіонерів. За нинішнього обсягу Фонду оплати праці 2% від нього — це близько 2 млрд дол. Непоганий тортик, за поїдання якого і звітувати не доведеться.
-
-
Жарти жартами, а наслідки є-Бабусь виявляться цілком серйозними. Повзуча "жижиталізація" під виглядом "електронної демократії" — це можливий механізм легітимації виборів парламенту/президента в "Дія".
-
Жодного бюджету не вистачить, якщо купувати комплектуючі й дизель для Укрзлізниці в кілька разів дорожчі за їхню реальну вартість, витрачати в 4-6 разів більше коштів на адміністративні та в 2-4 рази більше на операційні витрати, ніж до корпоратизації.
-
У році, що минає, Україна зобов'язалася вкласти в економіку США, Великобританії, Франції, Швейцарії та Білорусі суму, порівнянну з розміром дохідної частини держбюджету на наступний рік. Цікаво, ми у 2022 році допомагатимемо і решті країн G7 або відразу на G20 замахнемося?
-
В умовах дефіциту вугілля Кабмін хоче перевести теплові електростанції на 100% використання газу. І це при тому, що в Європі природний газ продається за рекордні $1500 за 1000 кубів, а в нас уже по 45-46 000 грн за 1000 кубів. Що ж на нас чекає холодною зимою?
-
Ідея економічного паспорта українця сама по собі цілком нормальна. Але є одне "але" — через 18 років жоден сьогоднішній "обіцяч" не сидітиме в тому ж кріслі, з якого нині обіцяє. Хто гарантує, що нинішні обіцянки не спіткає доля радянських внесків?
-
Цікаво, чому ніхто у світі не помітив зростання ВВП України в 25% на рік, окрім нашого міністра економіки?! І головне, чи знаєте ви, яку суму ВВП нам довелось би віддати кредиторам, якби ці чиновницькі фантазії були реальністю?
-
Минає три доби, до озвученої президентом дати перевороту, що готується, залишається два дні, а жоден правоохоронний орган навіть не почухався, щоб зреагувати на публічну заяву про підготовку злочину.
-
Ще трохи реформ під транші МВФ, і ми не те що Польщу за 20 років не наздоженемо, а рівень нинішнього Сомалі для нас буде новим горизонтом планування.
-
Розмови про те, що "вартість проїзду в транспорті повинна бути вищою за собівартість" — нісенітниця. Не повинна. Комунальний транспорт майже у всіх містах Європи є витратним з погляду місцевого бюджету та планово-збитковим.