Весільний бренд опублікував фото для гей-пар із двома нареченими

Весільний бренд Pronovias співпрацює з такими відомими компаніями як Vera Wang, Marchesa, Ashley Graham
Фото: Instagram | Весільний бренд Pronovias співпрацює з такими відомими компаніями як Vera Wang, Marchesa, Ashley Graham

Так, бренд Рronovias підтримав ЛГБТ+ спільноту на честь Місяця гордості.

Related video

Іспанський бренд весільних суконь Рronovias приєднався до флешмобу у соціальних мережах із нагоди щорічного святкування Pride Month (Місяць гордості) ЛГБТ+ спільноти, яка щороку відбувається з 1 червня до кінця місяця. В Instagram-акаунті бренду з'явилися зворушливі фото двох наречених у розкішних сукнях.

"Що для вас означає Місяць гордості?" — запитали на сторінці бренду. І тут же відповіли: "Для нас це означає кожен місяць. Кожен день у році будь-якого місяця, бо кохання це кохання".

"Що означає Місяць гордості для вас?" — запитали в Рronovias Fullscreen
"Що означає Місяць гордості для вас?" — запитали в Рronovias
"Місяць гордості — це кожен місяць, бо кохання є кохання" — підписали фото в Рronovias Fullscreen
"Місяць гордості — це кожен місяць, бо кохання є кохання" — підписали фото в Рronovias
"Не тільки протягом Місяця гордості, але щодня на рік", — написали в Рronovias Fullscreen
"Не тільки протягом Місяця гордості, але щодня на рік", — написали в Рronovias

Нагадаємо, сімейна іспанська компанія Pronovias — основоположник весільної моди прет-а-апорте. Компанія співпрацює з такими відомими весільними брендами як Vera Wang, Marchesa, House of St. Patric, White One та Nicole and Ladybird. У Pronovias понад чотири тисячі торгових точок у 105 країнах. Бутики Pronovias працюють у Нью-Йорку, Лондоні, Мілані, Парижі та Шанхаї.

З компанією співпрацює відома модель plus size Ешлі Грем. Разом із брендом вона створила лінійку весільних суконь для всіх. У комплекті з кожною сукнею йшла коригувальна білизна.

Зазначимо, що щороку з 1 червня протягом місяця у всьому світі відбуваються заходи, які привертають увагу до проблем ЛГБТ+ спільноти. Багато компаній висловлюють солідарність, публікую різноманітний контент на підтримку людей не гетеросексуальної орієнтації.

Фокус раніше писав, що трансгендерний актор Еллен Пейдж знявся для американського глянцевого журналу Esquire і дав відверте інтерв'ю. Зірка "Джуно" та Beyond: Two Souls зізнався, що його трансформація зробила його "об'єктом ненависті", але принесла радість.

Також Фокус розповідав, що цього року до дня матері в рекламі Calvin Klein знявся вагітний трансгендерний чоловік. Так популярний бренд вирішив показати, яким складним і різноманітним став наш світ, та привітати всіх причетних до свята. У трансгендерної пари з Бразилії — Роберто Бете та Еріка Фіха — народився син Ной.