Підтримайте нас

МИ В СОЦМЕРЕЖАХ:

"Бек-офіс" "Укрзалізниці" залишили без роботи — ЗМІ

Фото: Євген Кравцов / Facebook

Після засідання Ради нацбезпеки й оборони, на якому уряду доручили провести кадрове перезавантаження в "Укрзалізниці", тіньовий "бек-офіс" компанії також може стати об'єктом кримінальних проваджень. Про це пише видання "Дело".

Журналісти нагадують, що до складу "бек-офісу", про який писали деякі ЗМІ, входять колишній глава Держгеонадр Дмитро Кащук, його колишній радник Денис Жегалов, а також Дмитро Абрамович, який при попередньому міністрі інфраструктури Владиславу Криклію обіймав посаду першого заступника міністра, відповідального за УЗ.

Також у роботі "бек-офісу" бере участь Денис Пугач. За інформацією "Дело", деякий час Пугач був причетний до роботи ЗАТ "Київський електровагоноремонтний завод", зокрема, курирував схему поставок кабельно-провідникової продукції, а також забезпечував підключення сторонніх споживачів до електричних мереж "Укрзалізниці", ймовірно, через власні підконтрольні комерційні структури.

Відео дня

"Після п'ятничного рішення від керівництва "УЗ" нібито надійшла команда починати знищення документальних слідів роботи "бек-офісу", зокрема, електронного листування, розписок за видавання грошей з "чорної каси", "логістичних журналів" (кому, від кого і з якою регулярністю повинні були постачати "тіньовий кеш") та інших. Проте судячи з наявної інформації, це вже не має ніякого значення. Адже спецслужби вели негласні слідчі дії щодо "співробітників" і "керівників" офісу як мінімум протягом останніх декількох місяців. А всі необхідні документи вже давно скопійовані та підшиті в особисті справи, оскільки багато хто з "бек-офіцерів" є фігурантами кримінальних проваджень", — йдеться в матеріалі.

Журналісти "Дело" зазначають, посилаючись на УНІАН, що в матеріалах СБУ прямо вказані зловживання і схеми, які в спецслужбі вважають найбільш небезпечними. Насамперед, йдеться про схеми, пов'язані з держзакупівлями. Основні зловживання стосуються поставок запчастин та устаткування неналежної якості або взагалі невідомого походження.

Гальмівні колодки, елементи верхньої будови колії, компоненти силових агрегатів тепловозів, елементи інтер'єрів приміських поїздів — це тільки частина корупційних закупівель, на які вказують в спецслужбі як на найбільш обурливі, — пише видання "Дело".

Ще один напрямок розслідувань стосується махінацій у фінансовій сфері. "УЗ" вже давно перебуває в борговій ямі (СБУ наводить цифру 36 млрд грн. кредитного навантаження), у деякі місяці позики доводиться брати просто на виплату заробітної плати, пишуть журналісти "Дело".

В іншому матеріалі видання "Дело" розповідає, що об'єктом уваги спецслужб також може стати змова з кредиторами "УЗ" щодо зловживань під час видавання та розподілу коштів кредитів на розвиток інфраструктури компанії.