Як витрачати гроші під час війни: "Укрпошта" хоче пустити мільйони на рекламу (фото)

укрпошта, ukrposhta, робота укрпошти, відділення укрпошти
Фото: УНІАН | "Укрпошта" хоче запланувати торги після 21 липня

Держкомпанія оголосила у ProZorro тендер на 21,6 мільйонів гривень. У соцмережах порівняли цей підхід із "Нафтогазом" і назвали керівництво "успішними менеджерами з розпилу бюджетних коштів".

Related video

Українська держкомпанія "Укрпошта" оголосила багатомільйонний тендер на рекламу в інтернеті. Про це стало відомо із тендеру, опублікованого на платформі ProZorro.

Очікувана вартість — 21 620 976 гривень.

У тендерній документації перераховані послуги з розміщення рекламних матеріалів в інтернеті, вони враховують:

  • покази рекламних оголошень — 311 272 526 показів рекламних оголошень;
  • кліки за рекламними оголошеннями — 2 831 958 кліків для переходу на сайт замовника;
  • послуги переглядів рекламних матеріалів — 1 443 334 переглядів рекламних матеріалів;
  • послуги встановлення мобільних додатків — 27 500 встановлень мобільного додатка для операційних систем iOS та Android;
  • послуги з підготовки (адаптація) — 896 рекламних матеріалів для їх подальшого розміщення в мережі інтернет;
  • 18 послуг із супроводу рекламної кампанії. Сюди входить підготовка медіапланів щодо просування напряму, проведення оптимізації рекламних розміщень і підготовка звітів.

Укрпошта хоче запланувати торги після 21 липня.

Тендер "Укрпошти" — компанія знає, як витрачати бюджет

Український політолог Юрій Романенко звернув увагу на тендер. Він зазначив, що "Укрпошта" достеменно знає, як в умовах війни витрачати бюджет.

"Скільки ви там грошей збирали на Байратари? Укрпошта знає, як в умовах війни правильно розпорядитися бюджетом", — підписав він допис.

Користувачі соцмережі залишили гострі коментарі під публікацією. Вони порівняли витрати "Укрпошти" із витратами "Нафтогазу".

"Ур**ди, такі ж як і з "Нафтогазу". Успішні менеджери з розпилювання бюджетних коштів. А ви по 100 гривень збирайте на ЗСУ, волонтерами працюйте", — написав енергоексперт Олег Попенко.

Гендиректор компанії Ігор Смілянський поки що не коментував оголошений тендер. 18 липня він прозвітував про успіхи спільного проєкту з "Укрзалізницею" під назвою "залізна пошта". З квітня компанії доставили 2 млн посилок.

Позиція "Укрпошти"

Після публікації цієї новини пресслужба "Укрпошти" надала Фокусу роз'яснення щодо тендеру.

"Компанії для оптимізації часу та людського ресурсу (підготовка тендерної документації може тривати місяць), проводять один тендер, який максимально охоплює всі можливі послуги в межах закупівлі. Це означає, що коли "Укрпошта" оголошує тендер на діджитал рекламу, ми завжди розуміємо, що це не фактична ціна, яка дорівнює одразу сумі рахунку, яку ми сплатимо підряднику, — це максимальна можлива вартість планового обсягу", — зазначила компанія.

Фактичний обсяг робіт і виплачена підряднику сума не обов'язково відповідають заявленим у тендері, вони можуть бути в рази меншими, підкреслили в пресслужбі.

"Наприклад, торішній тендер, який ми оголошували на суму 35 млн гривень, ми закрили договором на максимальну суму близько 26 млн гривень — завдяки торгам нам дійсно вдається вибрати максимально хорошу ціну нижчу за заявлену. У результаті після завершення цього договору ми використали всього 8,2 млн гривень — це близько 32% суми договору, яку ми могли використати, але діяли відповідно до потреб нашого бізнесу", — йдеться в повідомленні.

У вищезгаданому тендері розміщено 18 різнопрофільних рекламних кампаній для підтримки кожного напряму бізнесу "Укрпошти", але фактивно буде запущено менше кампаній, додала організація.

"Це залежить від ситуації в країні, стану ринків і дій конкурентів у кожному напрямі бізнесу. Тому стверджувати в публікації, що "Укрпошта" витрачає 21,6 млн грн — абсолютно некоректно", — зазначили в коментарі.

Нагадаємо, що 15 червня "Укрпошта" обрала найкращий ескіз марки "Доброго вечора, ми з України" — переміг трактор, який тягне російський танк.

Українці купили майже 500 тисяч екземплярів марки "Укрпошти" "Російський військовий корабель іди…" у перші 5 днів після випуску.