Шарм кольору хакі: тест-драйв Toyota Hilux в Україні

пікап Toyota Hilux, пікап Тойота Хайлакс зовнішність, Toyota Hilux вигляд спереду, пікап Toyota Hilux екстер'єр, пікап взимку
Фото: Дмитро Чабан | Найбільш цікаво та суворо пікап Toyota Hilux 2020 модельного року виглядає в комплектації Legend

Пікапи мають своєрідний шарм. Але що за ним ховається і чим зручні такі авто? Про різні покоління Toyota Hilux є відгуки по всьому світу. А Фокус взяв на тест-драйв оновлений пікап, щоб винести свій вердикт та подивитися, на що здатний новий двигун Toyota Hilux 2020 після оновлення.

Related video

В Україні пікапи Toyota Hilux трапляються на дорогах не так часто, як деякі конкуренти. Тоді як світова історія в пікапа Тойота Хайлакс (або Тойота Хайлюкс – що комусь звичніше) дуже багата та цікава.

Почати хоча б із того, що перший пікап Toyota Hilux з'явився далекого 1968 року. І ці легендарні авто різних поколінь добре відомі у всіх куточках земної кулі, від Північного до Південного полюса Землі. А деякі і після трьох десятків років виглядають як нові.

пікап Toyota Hilux, пікап Тойота Хайлакс зовнішність, Toyota Hilux вигляд спереду, пікап Toyota Hilux екстер'єр, пікап взимку, пікап на зимовій дорозі Fullscreen
І як же йому личить захисний колір хакі!
Фото: Дмитро Чабан

Шарм позашляховика: зовнішність пікапа Toyota Hilux

Світлодіодні фари Toyota Hilux 2020 модельного року головного світла нової форми немов обзавелися хижим примруженням. Та й загалом вигляд у пікапа став суворішим. А в кольорі хакі ще й досить серйозним.

Але особливим позашляховим шармом наділено пікап Toyota Hilux Legend. Саме в цьому виконанні архітектуру передньої частини тепер формує складний центральний елемент, що поєднує радіаторні грати з бампером.

пікап Toyota Hilux, пікап Тойота Хайлакс зовнішність, пікап Toyota Hilux екстер'єр, Toyota Hilux вид збоку, пікап взимку, пікап на зимовій дорозі Fullscreen
Оновлений пікап Toyota Hilux у виконанні Legend легко впізнати навіть збоку. А все завдяки накладкам із незабарвленого пластику на колісні арки. І як же чудово вони тут виглядають!
Фото: Дмитро Чабан

А протитуманні фари перекочували в оригінальні елементи, що виступають з незабарвленого пластику, об'єднані з накладками передніх колісних арок. Вони і роблять пікап Тойота Хайлюкс на 45 мм ширше.

Розміри Toyota Hilux Legend:

  • Довжина – 5325 мм
  • Ширина – 1900 мм
  • Висота – 1815 мм
  • Колісна база – 3085 мм

У результаті такий пікап Toyota Hilux 2020 модельного року став нагадувати свою версію, але після тюнінгу. До речі, це порівняння одразу викликало в пам'яті наш нещодавній тест-драйв Toyota Land Cruiser 300 GR Sport.

Втім, для тих, кому хочеться більше спортивності навіть у пікапі, у низці країн запропонують незвичайний варіант Toyota Hilux GR Sport.

Але вся ця історія із заниженням кліренсу до 165 мм явно не про нас. А ось дорожній просвіт нового пікапа Тойота Хайлакс у 227 мм (а до рами так усі 310 мм), якраз є перевагою в наших реаліях.

пікап Toyota Hilux, пікап Тойота Хайлакс зовнішність, Toyota Hilux задній вид, пікап Toyota Hilux екстер'єр, пікап взимку, пікап на зимовій дорозі Fullscreen
Toyota Hilux Legend має ексклюзивну накладку на ручку відкидного борту кузова та задній бампер темно-сірого кольору.
Фото: Дмитро Чабан

Щоправда, у виконанні Legend пікап виявився найдорожчим. Так, і ціна Toyota Hilux в Україні залежить від оснащення. А воно у "легендарній" версії не поступається "преміальній" комплектації. Що нам відразу і нагадує екстер'єр пікапа Тойота Хайлюкс.

У цих двох дорожчих рівнях оснащення машини мають тонування скла задньої частини кабіни, а також обладнані 18-дюймовими колісними дисками та підніжками. До останніх, до речі, є питання.

Вони досить сильно заходять під пороги і взимку доводиться з острахом ставити на них ногу, щоб не сковзнути. Втім, прецедентів за тиждень експлуатації пікапа в зимових умовах не було.

Комплектації та ціна Toyota Hilux в Україні:

  • Business – від 1 063 995 грн.
  • Comfort – від 1 112 322 грн.
  • Premium – від 1 315 776 грн.
  • Legend – від 1 347 282 грн.

*на момент підготовки матеріалу

Сучасний шарм: оснащення та салон Toyota Hilux

Піднявшись у салон, відразу перестаєш відчувати утилітарність пікапа. І не відчуваєш жодної незручності, яку могли викликати великі розміри Toyota Hilux.

Система безключового запуску двигуна, 8-дюймовий сенсорний дисплей, мультимедіа Toyota Hilux з підтримкою Apple CarPlay та Android Auto, інтерфейс голосового управління, обробка натуральною та штучною шкірою – салон та оснащення Toyota Хайлакс нічим не видають утилітарну сутність авто.

пікап Toyota Hilux, пікап Тойота Хайлакс салон, Toyota Hilux передня панель, пікап Toyota Hilux інтер'єр, торпедо пікапа Toyota Hilux, тест-драйв Toyota Hilux, огляд Toyota Hilux Fullscreen
На відміну від зовнішності, у салоні Toyota Hilux 2020 після оновлення важко знайти зміни. Адже вони торкнулися щитка приладів та мультимедіа Тойота Хайлакс, яка тепер підтримує Apple CarPlay та Android Auto
Фото: Дмитро Чабан

Зате пропонують масу зручних "плюшок" — від розетки на 220 В у центральному підлокітнику до подвійного бардачка і аж шістьох підсклянників — 4 спереду та 2 ззаду. А завдяки регулюванню керма по куту нахилу і вильоту, а також електричним приводам крісла, на місці водія розташовуєшся дуже зручно.

Навіть коли за вікном мороз, підігрів кермового колеса, передніх крісел та лобового скла в зоні спокою склоочисників швидко створюють комфортну атмосферу. Затишку додає і фонова світлодіодна ілюмінація, яка є навіть у картах задніх дверей, чим часом нехтують навіть у більш розкішних авто інших класів.

бардачки в Toyota Hilux, пікап Toyota Hilux салон, Toyota Hilux передня панель, пікап Toyota Hilux інтер'єр, торпедо пікапу Toyota Hilux, тест-драйв Toyota Hilux, огляд Toyota Hilux Fullscreen
Салон Toyota Hilux пропонує багато відсіків для невеликих речей. Навіть ящиків рукавичок тут два
Фото: Дмитро Чабан
підстаканники в Toyota Hilux, пікап Toyota Hilux салон, Toyota Hilux передня панель, пікап Toyota Hilux інтер'єр, торпедо пікапу Toyota Hilux, тест-драйв Toyota Hilux, огляд Toyota Hilux Fullscreen
У водія та переднього пасажира на двох цілих чотири підсклянники. Особливо зручно користуватися тими, що відкриваються з передньої панелі
Фото: Дмитро Чабан

І все ж, постійно відчуваєш, що керуєш важким суворим авто – через натужний солідний дизельний гул з-під капота, через розмірені реакції і зусилля на кермі, обладнаному гідропідсилювачем.

Втім, цей факт не став на заваді для комплектації пікапа Toyota Hilux численними електронними помічниками водія, що позитивно впливають на комфорт і безпеку, включаючи ті, що коригують курс.

Шарм інтелектуала: безпека пікапа Toyota Hilux

Дві дорожчі комплектації Toyota Хайлюкс пропонують безключовий доступ в автомобіль і запуск двигуна. Також на пікапах у цих виконаннях легше маневрувати.

Погодьтеся, куди простіше та безпечніше проїжджати в тісних місцях та здавати заднім ходом на понад 5,3-метровому гіганті з парктроніками та камерою заднього виду.

активна безпека пікапа Toyota Hilux, нові прилади Toyota Hilux, новий щиток приладів на Toyota Hilux, Toyota Hilux інтер'єр, огляд Toyota Hilux, тест-драйв Toyota Hilux, помічники водіння Toyota Hilux Fullscreen
І "вантажівка" може мати високий інтелект, і не тільки попереджати водія про дорожні знаки, ризик зіткнення і виїзд зі смуги руху, а й самостійно утримувати дистанцію, тримати ряд і гальмувати
Фото: Дмитро Чабан

Та й у дорозі постійно відчуваєш підтримку комплексу активної безпеки Toyota Safety Sense. Адже він не тільки підказує дорожні знаки, стежить за втомою водія та попереджає про виїзд зі смуги руху, а й робить активні дії.

Адаптивний круїз-контроль автоматично підтримує дистанцію, а система попередження про зіткнення за необхідності застосовує екстрене гальмування.

витрата палива Toyota Hilux, нові прилади Toyota Hilux, новий щиток приладів на Toyota Hilux, Toyota Hilux інтер'єр, огляд Toyota Hilux, тест-драйв Toyota Hilux Fullscreen
Яскравий та інформативний щиток приладів із кольоровим 4.2-дюймовим екраном. Як не намагалися, витрата палива Toyota Hilux в зимових умовах виявилася вищою від заявлених 7.0-9,6 літрів. Але ненабагато
Фото: Дмитро Чабан

При наїзді на розділову смугу іноді навіть почуваєшся незатишно, коли майже 3-тонну махину починає дуже впевнено тягнути в центр смуги на слизькій дорозі шляхом одностороннього гальмування коліс.

Важливо
Смартфон на колесах. Тест-драйв Volvo XC40 Recharge (відео)

Втім, кожна з цих функцій вимикається. А взимку найбільше роботи в системи стабілізації. Адже на високій швидкості по асфальту їздити на Toyota Hilux рекомендується на задньому приводі.

Шарм "вантажівки": тест-драйв Toyota Hilux в Україні

На слизькому покритті пікап з порожнім кузовом намагається розвернутися при кожному зручному випадку. Навіть при плавному нарощуванні тяги на прямій ділянці він починає "вертітися" задньою частиною, що вже говорити про проходження поворотів. Будь-який з них легко пройти в невеликому (наскільки дозволяє електроніка) дрифті.

Розміри кузова Toyota Hilux 2020:

  • Довжина – 1569 мм
  • Ширина – 1645 мм
  • Ширина між арок – 1109 мм.
  • Глибина (по борту) – 481 мм
двигун Toyota Hilux, дизельний мотор Toyota Hilux, Toyota Hilux 2.8 D-4D двигун, тест-драйв Toyota Hilux Fullscreen
У варіантах Business і Comfort пікап Toyota Hilux використовує колишній 2,4-літровий 150-сильний дизельний двигун, який можна замовити як з механікою, так і з автоматом. Версії Legend та Premium оснащені модернізованим дизелем об'ємом 2,8 літри на 204 л. с. та 6-швидкісний АКП
Фото: Дмитро Чабан
АКП Aisin Toyota Hilux, автомат Toyota Hilux, Toyota Hilux 2.8 D-4D коробка, тест-драйв Toyota Hilux Fullscreen
Класичний "автомат" Aisin у Toyota Hilux оснащений спортивним режимом роботи та передбачає самостійне перемикання передач
Фото: Дмитро Чабан

Для цього досить просто плавно підняти обороти вище за холості. Тільки в самому низу можна відчути нестачу тяги та задум у відгуку мотора. Ця схильність ще більше проявляється в режимі Eco.

За бажання можна стимулювати мотор до активних дій режимом Power і/або перекинувши важіль АКП Aisin в положення Sport — у якому, до речі, можна самостійно перемикатися між шістьма передачами.

крісло водія в пікапі Toyota Hilux, обладнання Toyota Hilux, інтер'єр Toyota Hilux, тест-драйв Toyota Hilux Fullscreen
Передні сидіння пікапа Toyota Hilux дуже зручні. У двох дорожчих версіях крісло водія обладнане електроприводами
Фото: Дмитро Чабан

Ближче до середніх обертів модернізований 2,8-літровий турбодизель демонструє вже дуже впевнену тягу. І щоб на слизькому покритті втримати її не в занесення, а в прямолінійне прискорення, можна прямо на ходу на швидкості до 100 км/год увімкнути повний привід.

задній ряд у пікапі Toyota Hilux, оснащення Toyota Hilux, інтер'єр Toyota Hilux, тест-драйв Toyota Hilux Fullscreen
Для перевезення більш-менш крихких, чистих, легких, компактних (інше додайте самі) речей у пікапі зазвичай використовують задній ряд. Місця на другому ряду Toyota Хайлакс для кількох дорослих пасажирів достатньо. Спинки дивана зазвичай для пікапа розташовані досить вертикально.
Фото: Дмитро Чабан
трансформація заднього ряду Тойота Хайлакс, задній ряд у пікапі Toyota Hilux, оснащення Toyota Hilux, інтер'єр Toyota Hilux, тест-драйв Toyota Hilux Fullscreen
Більший або важчий вантаж можна розташувати прямо на підлозі в задній частині салону, для чого подушки дивана піднімаються у пропорції 60:40
Фото: Дмитро Чабан

Тепер частина тяги через багатодискову муфту йде на передні колеса, як у багатьох кросоверах. І так само як у них, у пікапі Toyota є такі електронні "примочки" як імітація блокування заднього міжколісного диференціалу LSD і система автоматичного спуску з гори. І вже цього достатньо практично для всіх дорожніх ситуацій, які можуть виникнути на вашому шляху.

Важливо
І нехай емоції керують балом: тест-драйв CUPRA Formentor VZ

Якщо ви, звичайно, самі не проклали свій шлях у бік від второваних стежок. І ось тоді вже рама, нерозрізний задній міст з примусовим блокуванням заднього "диффа", знижений ряд у трансмісії та максимальна тяга в 500 Нм, доступна вже за 1600 об/хв, перетворюють пікап Toyota Hilux на дуже серйозний позашляховик. Що він легко доводить по всьому світу.

Геометрична прохідність пікапа Toyota Hilux:

  • Кут в'їзду – 29 градусів
  • Кут з'їзду – 26 градусів
  • Кут рампи – 25 градусів
  • Глибина броду, що долається – 700 мм.
  • Кліренс – 227 мм (під задньою підвіскою) – 310 мм (під рамою)

Вантажопідйомність пікапа Toyota Hilux в Україні становить від 710 до 740 кг, залежно від комплектації. Це відрізняє зібрані у Таїланді пікапи для українського ринку. Тому що на інших ви можете зустріти пікапи Toyota Хайлакс вантажопідйомністю до 1 тонни. Такі авто збирають у ПАР, і в основному вони є базою для різної спецтехніки.

задній ряд у пікапі Toyota Hilux, гачки для пакетів Toyota Hilux, оснащення Toyota Hilux, інтер'єр Toyota Hilux, тест-драйв Toyota Hilux Fullscreen
На тильній стороні спинок передніх сидінь передбачені гачки для пакетів
Фото: Дмитро Чабан
інструмент у Toyota Hilux, задній ряд у пікапі Toyota Hilux, підпільні ніші в Toyota Hilux, оснащення Toyota Hilux, інтер'єр Toyota Hilux, тест-драйв Toyota Hilux Fullscreen
Під подушкою заднього ряду ніші для інструменту, знаку аварійної зупинки та домкрата
Фото: Дмитро Чабан

Але в будь-якому випадку конструкція задньої підвіски з листовими ресорами розрахована на перевезення вантажу, а не на комфорт водія та пасажирів. Тому-то пікап з порожнім кузовом помітно трусить і танцює задньою частиною на нерівних дорогах.

Але навіть при трясці на нерівній дорозі фізичні кнопки з боків сенсорного екрану допомагають користуватися мультимедіа пікапа. Якщо ж хочете більше плавності ходу – використовуйте пікап за прямим призначенням – для перевезення вантажів.

повний привід Toyota Hilux, включення повного приводу Toyota Hilux, знижений ряд позашляховика Toyota Hilux, тест-драйв Toyota Hilux Fullscreen
Повний привід Toyota Hilux можна вмикати на швидкості до 100 км/год. Для суворіших умов є знижений ряд трансмісії
Фото: Дмитро Чабан
блокування диференціала в Toyota Hilux, включення блокування диференціала в Toyota Hilux, задній диференціал Toyota Hiluxферфер, система автоматичного спуску з гори в Toyota Hilux, випробування Toyota Hilux, огляд Toyota Hilux Fullscreen
Оснащення Toyota Хайлюкс включає як електронних помічників на бездоріжжі, так і примусові блокування
Фото: Дмитро Чабан

За це вам будуть вдячні пасажири другого ряду, яких трясе більш відчутно. Зате підвіска хай і грубувато, зате впевнено та надійно розправляється з усіма дефектами та нерівностями.

Резюме Фокуса

У русі Тойота Хайлюкс створює таку атмосферу, що мимоволі припиняєш кудись поспішати, а їдеш розмірено та спокійно. І тоді перестаєш звертати увагу на слабку чутливість кермового приводу, важливий відгук двигуна і грубу поведінку на нерівній дорозі. Тим паче, що це також і для прямих конкурентів Toyota Hilux.

пікап Toyota Hilux, пікап Тойота Хайлакс зовнішність, пікап Toyota Hilux екстер'єр, пікап з дровами в кузові, перевезення дров, доставка дров Fullscreen
Пікап може бути засобом самовираження власника, використовуватися як позашляховик в експедиціях та троффі-рейдах, але ми використовували його за прямим призначенням
Фото: Дмитро Чабан

Плюси Toyota Hilux 2020:

Такий утилітарний автомобіль радує своїми інтелектуальними можливостями в плані мультимедіа та систем активної безпеки

+ Великий дорожній просвіт і серйозний позашляховий потенціал

Мінуси Toyota Hilux 2020:

- Комплекс активної безпеки Toyota Safety Sense доступний як опція лише в комплектації Legend

- Досить скромна вантажопідйомність 710-740 кг. Деякі конкуренти пікапа Toyota Hilux в Україні розраховані на більше.

Технічні характеристики: Toyota Hilux 2.8 D-4D:

Тип двигуна дизельний з турбонаддувом
Кількість і розміщення циліндрів R4
Об'єм двигуна 2755
Потужність двигуна кВт (к. с.)/об/хв. 150(204)/3000 - 3400
Крутний момент, Нм/об/хв. 500/1600 - 2800
Коробка передач 6-ступенева автомат.
Привід підкл. повний
Витрата топлива, траса – місто 7,0–9,6
Макс. швидкість км/год 175
Розгін  0–100 км/год, с 10,8
Об'єм топливного бака, л 80

Раніше Фокус розповідав, як пікап Toyota дістався Південного полюса лише за півтора дні, встановивши новий рекорд.

Також ми писали про унікальний 6-колісний пікап Toyota, який виявили в Україні та продають за ціною Toyota Camry.