У Польщі стартує виробництво електробусів із водневим ГБО (фото)

Neso Bus, польський автобус, електричний автобус, водневий автобус, паливні осередки, водневі паливні елементи
Фото: Polsat News | Neso Bus — 12-метровий міський автобус

У вихлопі автобусів з паливними осередками міститься лише водяна пара. Заправка воднем здійснюється лише за 15 хвилин.

У Польщі запускають у виробництво електричний автобус NesoBus із водневими паливними осередками. Незабаром такий громадський транспорт з'явиться на вулицях польських міст, а першим електробуси має отримати Вроцлав. Про це пише сайт Autogeek.

NesoBus — проєкт телекомунікаційного гіганта Polsat Plus. Назва Neso — абревіатура та розшифровується, як Nie Emituje Spalin i Oczyszcza ("Не виділяє вихлопу та очищає").

Neso Bus, польський автобус, електричний автобус, водневий автобус, паливні осередки, водневі паливні елементи Fullscreen
Запасу водню вистачає на 450 км
Фото: Polsat News

Створити NesoBus польським інженерам допомогли відомі світові компанії. Так, за зовнішній вигляд та салон відповідає італійське ательє Torino Design. Паливні осередки розробила канадська компанія Ballard Power Systems, а ГБО водню — шведська фірма Hexagon AB. Протягом 65 днів автобус тестували та у квітні він отримав сертифікацію в ЄС.

Польський електробус сягає 12 м завдовжки і важить 13 тонн. У його салоні — 93 пасажирські місця, з яких 37 — сидячі. Низька підлога зручна для пасажирів з інвалідністю або дитячих колясок.

Neso Bus, польський автобус, електричний автобус, водневий автобус, паливні осередки, водневі паливні елементи Fullscreen
Салон розрахований на 93 пасажирів
Фото: Polsat News

NesoBus отримав кондиціонер, 5 моніторів у салоні, точку Wi-Fi, USB-порти і навіть три бездротові зарядки для смартфонів. Водій має камери кругового огляду.

Важливо
В Україні подешевшають електромобілі: що готує Кабмін
В Україні подешевшають електромобілі: що готує Кабмін

Паливні елементи NesoBus замінюють акумуляторну батарею: внаслідок реакції водню виробляється електроенергія, що живить двигуни. Запасу водню в 37,5 кг вистачає на 450 км пробігу. Якщо традиційні електробуси заряджаються годинами, заправка воднем займає всього 15 хвилин.

Раніше Фокус повідомляв, що в Україні розпочалася розробка компактного електромобіля з нестандартною акумуляторною батареєю.