Повірка лічильників: коли це потрібно робити та що буде у разі відмови
Українці зобов'язані періодично проводити повірку лічильників, щоб забезпечити їх правильну роботу та точність.
Періодична повірка лічильників, зокрема гарячої води та теплової енергії, є обов’язковою для споживачів в Україні. Чи можуть українці відмовитися від цієї процедури, розповіли в "Облтеплокомуненерго".
Коли проводиться повірка лічильника?
Перевірка лічильників повинна проводитися раз на чотири роки, щоб забезпечити їх правильну роботу та точність нарахування обсягів спожитих комунальних послуг.
Споживачам необхідно самостійно обрати організацію, яка має право здійснювати повірку лічильників, і оплатити цю послугу власними коштами. Середня ціна повірки варіюється від 350 до понад 1 000 гривень.
Важливо після завершення метрологічної повірки лічильників води та тепла передати результати до обленерго та теплоенерго. А також не забудьте взяти документи, що підтверджують успішну повірку приладів.
Чи можна відмовитися від повірки лічильника?
Відмовитися від повірки лічильників неможливо. Якщо споживач не проводить обов'язкову повірку приладів обліку в установлений термін, підприємство не має права використовувати показання таких лічильників для розрахунків.
Внаслідок цього, розрахунки будуть проводитися за методикою, що застосовується для квартир без індивідуальних лічильників, що може значно збільшити суми у платіжках.
Нагадаємо, що в Україні в серпні змінилися терміни подання показань газових лічильників. Це стосується клієнтів компанії "Нафтогаз", які становлять 98% усіх газоспоживачів у країні.
Заступниця міністра енергетики Світлана Гринчук повідомила, чи зміниться тариф на електроенергію в Україні з 1 вересня, і скільки доведеться платити за кВт*год.