Можливо, війн у світі було б менше, якби в школі не викладали так докладно їх історію. Про це розмірковує педагог Володимир Співаковський.
-
-
"Швидко не виходить. Снарядів не вистачає. Погода не помагає. Люди втомлюються. Будинки палають. Захід зволікає. Час тягнеться. Але, попри все, дух людини й дух народу перемагає. І зараз переможе". Думка.
-
"Зараз є чудова можливість, викладати онлайн зовсім інший формат знань — як старих, так і нових, і про майбутнє. Тільки тоді можна розраховувати на нормальну перебудову світу, оскільки перед очима буде багатовимірна матриця цього майбутнього". Думка.
-
Одні ламаються під тягарем життєвих негараздів. Інші все життя опираються їм. А треті з посмішкою пурхають над тими та іншими. Як же стати життєстійкою і непотоплюваною людиною?
-
Одна з головних компетенцій людини — уміння шукати і знаходити компроміси та враховувати думку інших. Часто такі ситуації ще називають Win-Win (усі виграють і одночасно програють).
-
Немає ефективнішого способу виростити з дитини егоїста, ніж постійно впроваджувати в її свідомість тезу "Все найкраще — дітям".
-
Навіщо дітей віддають вчитися музиці? У традиційних школах кричуща суперечність: з одного боку, діти схиблені на музиці, вони взагалі з вух навушники не виймають. А з іншого боку, діти тільки і говорять, що про відразу до музики зі школи. Чому ці дві сторони не стикуються?
-
По-справжньому успішними стають лише одиниці. Сотні старих професій опинилися на межі витіснення. А сотні нових професій б'ють у двері, кличуть до себе. Як їх розпізнати і стрибнути на гребінь хвилі удачі?
-
Епоха об'єктивної інформації закінчилася. Тепер на будь-яку екстрену інформацію нашаровується ще більш суперекстрена, поглинаючи і розчиняючи колишню. Не встигаєш схаменутися. Так, що ж робити? Треба вмикати не аналогове, а квантове мислення.
-
На світ все сильніше впливають поведінкова економіка, переформулювання акцентів, емоційна політика, вразлива інформація, ірраціональна логіка і доповнена реальність. Те, що людей чіпляє за живе.