Ріанна знялася у чуттєвій рекламі спідньої білизни свого бренду

Ріанна, Savage x Fenty, день святого Валентина, день усіх закоханих, нижню білизну
Фото: Instagram/badgalriri | Ріанна

Після довгої творчої перерви Ріанна опублікувала відео, в якому прорекламувала колекцію своєї спідньої білизни до Дня святого Валентина.

Related video

Якщо інші бренди, типу Victoria's Secret, змушені наймати моделей для рекламних кампейнів, то Ріанна представляє свій бренд сама. Відео з'явилося у її Instagram.

Для реклами вона знялася у сексуальному мереживному комбінезоні з вирізом на грудях у вигляді серця. І наголосила, що це ролик до нової колекції Savage x Fenty Valentine's Day.

Ріанна у рекламному кампейні свого бренду

34-річна ікона поп-культури, яка нещодавно була номінована на премію "Золотий глобус", підписала свій ролик: "До чорта троянди", — натякнувши, що найкращий подарунок до Дня всіх закоханих – це білизна її бренду. Тим більше, що підготувалася вона ґрунтовно, там є і чоловічі, і жіночі колекції.

Ріанна, схоже, була у мереживному комбінезоні власного бренду — Lovestruck, який зазвичай коштує 94,95 доларів.

Їй не вдалося отримати "Золотий глобус", проте програли також Тейлор Свіфт і Леді Гага. Приз у категорії "Найкраща пісня" отримав трек "Naatu Naatu" із фільму "RRR".

Але Ріанна все одно чудово провела час, хоч і запізнилася до офіційної фотосесії на червоній доріжці. Вона прийшла через пів години і гуляла зі своїм бойфрендом A$AP Rocky по залі, спілкуючись зі знайомими.

Після церемонії закоханий дует сфотографувався за лаштунками та поспілкувався з лауреатами премії, такими як Анджела Бассетт.

Шанувальники давно переслідують співачку в соціальних мережах, вимагаючи, щоб вона "поспішила", оскільки Ріанна не випускала нового альбому з часів Anti у 2016 році.

Втім, незабаром вона виступить на "Супербоулі-2023" і вже опублікувала тизер свого шоу.