Купуйте дизель зараз. Завтра ситуація не покращиться
"Транспорт виїхав із зони бойових дій, його багато, і він суцільним потоком піде на Захід. Це спровокує колосальне зростання споживання дизельного палива. Адже такого потоку наша транспортна система ще ніколи бачила". Думка.
![фури вантажівки автомобілі затор пробка фури, вантажівки, автомобілі, затор, пробка](https://focus.ua/static/storage/thumbs/1290x585/d/f9/30d390cd-11258f16cb7064d534f22d5787ee4f9d.jpg?v=7096_1)
Починається гаряча пора, врожай почнуть збирати не раніше ніж за місяць, але розумний фермер уже зараз генерує попит на дизильне паливо. Ніхто не знає, куди поїде зерно, але є всі шанси, що зерновозами трасою Київ — Чоп. Або Варшавкою. Такого Виходу наша транспортна система ще ніколи не бачила.
Транспорт здебільшого виїхав із зони бойових дій, його багато і він піде суцільним потоком на Захід. Це спровокує колосальне зростання споживання дизельного палива.
Це вам не на нібулонівські елеватори звозити на Дніпрі, а потім річкою на Миколаїв. Це інша пісня.
Релокація підприємств, зміна логістики. Наведу банальний приклад. Гіпсокартон, сіль, картон, більша частина прокату та інше вже не їдуть залізницею — все в фурах. Залізниця незграбна, а в такий час, як зараз, потрібна оперативність і швидкість. Відправники вантажу аукціони заряджають за ціною кілометра. Не повірите, але за всю мою діяльність у сфері логістики це вперше, коли перевізники не ниють через ціну за кілометр. Вони задоволені.
Отже, картину споживання дизеля я вам сформував. Тепер про постачання. Приріст є, але є три "але":
- Немає швидкого приросту автопарку діжок. Хто не міг одразу виїхати, той зробив документи, підшаманив техніку та поїхав. Ми бачили динаміку приросту бензовозів для імпорту і плескали чи то в долоні, чи вухами, але чимось плескали точно. Все – такий дикий приріст закінчився, тепер лише за рахунок нової техніки. Цей процес хоч і значний, але вже не той приріст потужностей для імпорту.
- Все очевидніше, що без постачання залізницею ми не впораємося з паливною кризою. Наразі сталося прикольно: техніку вислали до Європи гроші заробляти, а розвозити тепер країною стало нічим. Виходить, що є багато пропозицій на кордоні на перелив, але хтось повезе в Суми чи Дніпро — тепер це суто вікторина. Вже бітумовози, спиртовози та молоковози дизель возять. Незабаром, мабуть, асенізатори запустять на АЗС паливо розвозити. Хотів би сфотографувати таку картину під час зливу дизеля в резервуар.
- Бензин підтягують поступово, із ним ситуація стабільно важка. Але по дизелю маємо всі шанси не впоратись. Потрібна залізниця і логістика по базах, але хто ж буде легкозаймистий товар на мільйони доларів в одному місці зараз тримати? Застрахувати не вийде, а ризикувати... стільки шампанського точно не випити!
![Більше зброї Україні. Наступною в списку Путіна значиться Польща](https://focus.ua/static/storage/thumbs/80x45/e/b7/36ced62b-8dc63122bb6dcb73a955acb36de89b7e.jpeg?v=4685_1)
![Рамштайн — 3. Що буде далі та чому Україна де-факто інтегрується в НАТО](https://focus.ua/static/storage/thumbs/80x45/8/42/6b7829a1-42f9e4bae0ce8e10ee3ed3e9dd2ee428.jpg?v=3048_1)