Чого навчають у школі. Чому українські підручники не дають дітям корисних знань

Зараз всі шкільні підручники побудовані так, що в них повно інформації про те, що з чого складається і що як називається. І спробуй на іспиті помилися або не згадай якесь визначення! Тоді як важливо знати інше: ЯК ЦЕ працює, і ЯК ЦЕ можна поліпшити.

Як так виходить, що біологію вчать чотири роки, але школярі не знають, чи корисні біодобавки..., шкідливі ГМО, які птахи літають за вікном і чому у людини п'ять пальців?

Хімію вчать три роки, але не знають, куди зникає бруд після прання порошком. А також, з чого зроблена батарейка в телефоні.

Геометрію вчать чотири роки, але не вміють порахувати площу земельної ділянки або розмір тканини для пошиття джинсів.

Географію вчать три роки, але не розуміють, по якій траєкторії летить над глобусом літак. Астрономію не вчать взагалі, хоча саме зараз у світі бум астронавтики.

І справа вже не в тій обридлій всім дискусії, що шкільним знанням не вистачає прагматизму, а в тому, що знання — не ті. І підносять їх не так.

Зараз всі шкільні підручники побудовані так, що в них повно інформації про те, що з чого складається і що як називається. І спробуй на іспиті помилися або не згадай якесь визначення!

Тоді як важливо знати інше: ЯК ЦЕ працює, і ЯК ЦЕ можна поліпшити.

І тільки зараз виникає розуміння, в який бік потрібно кардинально міняти модель освіти.

Важливо
Рік за шість. Що змінити у школі, щоб дитина навчилася розуміти математику без зубріння

Просто справа вже не тільки в тому — вчити дітей в офлайні або в онлайні. Це лише оболонка. А справа у тому, що належить повністю оновити весь зміст навчання.

І тоді на питання "Чому навчати... Як вчити... і взагалі — Навіщо вчитися", будуть цілком осудні відповіді. Хоча ці відповіді вас сильно здивують.

А, до речі, як ви вважаєте, що потрібно змінити в освіті у першу чергу?

Першоджерело.

Публікується за згодою автора.