У Міноборони розповіли, для чого модернізували радянський вертоліт Мі-2 (фото)

випробування вертольота, модернізація мі2
Фото: Facebook / Державний науково-дослідний інститут випробувань і сертифікації ОВТ | Мі-2МСБ

Модернізація, як заявляють у відомстві, дозволяє значно економити кошти на вартості польоту, яка у більше ніж в 5 разів нижча, ніж у Мі-24.

Випробувальна бригада фахівців Державного науково-дослідного інституту випробувань і сертифікації озброєння та військової техніки провели другий етап випробувань Мі-2МСБ. У їх ході було названо мета модернізації вертольотів. Про це повідомляється на сторінці інституту в Facebook.

Вертоліт модернізували з метою навчання пілотів. Він здатний навчити екіпаж вести вогонь з некерованих ракет і кулеметів як по повітряних, так і наземних цілях. Плюс до всього вартість його польоту в 4 рази дешевше, ніж у Мі-8 і більше ніж у 5 разів економніше, ніж політ Мі-24.

Модернізація вертольота спричинила за собою:

  • Заміну двигунів ГТД-350 на нові українські двигуни АІ-450В з цифровою системою управління;
  • Оновлення частини бортового обладнання;
  • Установку сучасної системи озброєння.

Повідомляється, що заміна двигуна дозволила на 30% скоротити кількість палива. Інші зміни підвищили безпеку польоту і наблизили його до сучасних вимог. Також кабіну пілота захищає броньоване скло, здатне витримувати попадання куль калібром 7.62.

Під час випробувань в якості мети був БПЛА "Орлан". Вертоліт його збив під час першого бойового заходу.

випробування мі-2 Fullscreen
знищення безпілотника
Фото: Facebook / Державний науково-дослідний інститут випробувань і сертифікації ОВТ

Нагадаємо, раніше стало відомо, що "Мотор Січ" розробляє корабельний вертоліт для майбутніх корветів ВМС "Ada". В основі модернізації лежить вертоліт Мі-2.

Також в Одесі планували розпочати складання вертольотів Bell Helicopter "Ірокез", які почали виробляти ще у 1956 році. Пізніше ж стало відомо, що завод-виробник не давав дозвіл на складання своїх вертольотів, але він готовий йти на співпрацю.