У 2022 році побачили світ нові BMW 7 Series, Honda CR-V та Toyota Prius. Cadillac презентував флагманську модель Celestiq, а Mazda — свій перший преміальний кросовер CX-60.
Щороку автовиробники презентують десятки нових моделей. У 2022 році побачили світ машини різних класів — від бюджетних компактних авто до розкішних представницьких моделей. Фокус вибрав найважливіші нові авто року.
BMW 7 Series
Нове покоління преміального седана підросло в розмірах і стало набагато оригінальнішим на вигляд. Головна особливість у салоні — величезний висувний монітор для задніх пасажирів. Топовий двигун V12 відправили у відставку, зате поряд з бензиновими та гібридними версіями потужністю 272-571 к. с. вперше запропоновано електромобіль BMW i7
Cadillac Celestiq
Cadillac здивував розкішним електрокаром Celestiq. Модель вартістю 300 000 доларів збиратиметься вручну на замовлення і стане "зеленою" альтернативою Bentley, Maybach і Rolls-Royce. У салоні Cadillac Celestiq встановлені п'ять дисплеїв та чотири окремі крісла з електроприводом, вентиляцією та масажем. 600-сильне встановлення дозволяє розігнатися до сотні за 3,8 с.
Ford Mustang
Сьоме покоління найпопулярнішого у світі електромобіля зберегло знайомий дизайн, але стало сучаснішим. У салоні Ford Mustang 2023 з'явилися великі дисплеї, потужність двигунів збільшили. Тепер за відносно невеликі гроші можна отримати 500-сильний V8.
Honda CR-V
Один із наймасовіших кросоверів у світі пережив зміну поколінь. Нова Honda CR-V стала соліднішою на вигляд і підросла в розмірах, причому в деяких країнах її пропонують і в семимісній версії. Комплектацію кросовера розширили — тепер у базовій версії крісло водія оснащене електроприводом. Спочатку на вибір запропоновані 190-сильний бензиновий та 204-сильний гібридний варіанти, але пізніше має з'явитися й електромобіль Honda CR-V.
Hyundai Ioniq 6
Електричну лінійку Hyundai Ioniq розширив нестандартний спортивний автомобіль. Автомобіль розміром з Hyundai Sonata привертає увагу елегантним обтічним дизайном з аркоподібним дахом та великим заднім спойлером. На вибір запропоновано модифікації потужністю 218-325 к. с. із заднім чи повним приводом, а запас ходу електрокара становить до 610 км. За авто вже вишикувалися черги.
Jeep Avenger
Перший електромобіль Jeep — компактний міський кросовер довжиною 4,1 м. У нього знайома мускулиста зовнішність і "начинка" від електричних Opel Astra і Peugeot 308. Jeep Avenger 2023 отримав 156-сильний мотор і має запас ходу 400 км. Пізніше в лінійці з'явиться потужніша версія з повним приводом. Втім, навіть передньопривідний варіант отримав систему допомоги на спуску та режими для різних типів бездоріжжя.
Mazda CX-60
CX-60 — первісток у новому сімействі кросоверів Mazda. З цією моделлю японська марка йде в преміумсегмент, а це означає, що має багате оснащення і дороге внутрішнє оздоблення. До того ж в основі авто лежить абсолютно нова платформа з поздовжнім розташуванням двигуна та заднім або повним приводом. На Mazda CX-60 дебютували бензинова та дизельні турбошістки об'ємом 3,3 л, а також 328-сильна гібридна установка.
Mercedes-Benz EQS SUV
Новий Mercedes-Benz EQS SUV — найдорожчий електрокросовер німецької марки та аналог моделі GLS. Елегантне обтічне авто запропоновано у виконанні на 5 та 7 місць. У салоні на всю передню панель розтягнутий величезний дисплей, а крісла першого та другого ряду оснащені електроприводом. Серед опцій є сканер відбитків пальців. Електромобіль Mercedes доступний у версіях на 355 та 536 к. с., яке запас ходу — до 600 км.
Toyota Prius
Найпопулярніший у світі гібрид у п'ятому поколінні став ще оригінальнішим на вигляд і відрізняється обтічним дизайном. Toyota Prius 2023 трохи компактніша за попередника, але просторіша всередині. Серед опцій з'явилися сонячні панелі на даху. До того ж Prius отримав збільшення у потужності. Стандартний гібрид тепер доступний у версіях на 140 та 193 к. с., а заряджена версія — отримала 223-сильну установку і може проїхати 90 км на електротязі.
Volvo EX90
Наступник Volvo XC90 став електромобілем. Флагманський кросовер Volvo виглядає знайомо, а в його салоні переважає лаконічний скандинавський стиль. Це найбезпечніша модель в історії шведської марки, серед опцій з'явилася нова система напівавтономного водіння. Електрокар Volvo EX90 дебютував у топовій 500-сильній версії із запасом ходу 600 км.
Раніше Фокус розповідав про моделі, зняті з виробництва у 2022 році. Серед них — великі седани, мінівени та суперкари.