Вимагають відставки гендиректора: Харківський авіазавод вийде на страйк (фото)

страйк на ХАЗі
Фото: Суспільне Харків | На заводі понад 10 років не виробляються літаки і накопичилося більше 4 млрд гривень боргів.

6 вересня колектив заводу вийде на протест через борги із зарплат, відсутність відновлення виробництва і масові звільнення.

Related video

Колектив Харківського авіаційного заводу вийде на страйк, де планує оголосити недовіру генеральному директору підприємства Олександру Кривоконю. Про це повідомляє Defense Express, посилаючись на документи профкому, що потрапили в їхнє розпорядження.

Колектив пройде від території заводу до Харківської обласної державної адміністрації. Причина страйку — масові звільнення, порушення законодавства, відсутність програми з погашення боргів заводу і відсутність відновлення серійного виробництва.

Мета протесту — оголошення недовіри генеральному директору підприємства Олександру Кривоконю, якого призначили 17 квітня.

Fullscreen
Фото: Defense Express

Однак разом із цим, як пише видання, представники колективу написали окремий лист Кабміну, ХОДА, "Укроборонпрому", а також офісу генпрокуратурі, парламенту та Профспілці авіабудівників. У ньому вказується, що не весь колектив згоден зі страйком. Автори листа заявляють, що з травня 2021 на підприємстві почали регулярно виплачувати зарплати, а завод працює завдяки замовленням з Єгипту.

Важливо
Танк з "наметом". Як РФ готує сили в Криму до зустрічі з ПТРК Javelin

Зазначимо, що 17 серпня Господарський суд Харківської області ухвалив, що ХАЗ повинен повернути 12 млн гривень "Антонову", які виділялися у 2017 році у вигляді фінансової допомоги. Згідно з угодою було виділено 10 млн, їх Харківський авіазавод мав повернути до 31 липня 2021 року. Цього підприємство не зробило, тому суд ухвалив повернути і відсотки, і тіло кредиту.

Уже понад 10 років на Харківському авіазаводі криза, літаки не виробляються, а на підприємстві борг понад 4 млрд гривень, з яких 250 млн борги із зарплати.

Нагадаємо, в січні 2021 року заявлялося, що ХАЗ може відновити виробництво Ан-74 для ЗСУ, але для цього потрібно здійснити імпортозаміщення.

У червні 2021 року гендиректор Харківського авіазаводу заявив, що завод нічого не може будувати через відсутність кадрів. Хоча перед цим заявлялося про плани вийти з кризи провівши імпортозаміщення для добудови Ан-74 й Ан-140.